וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עומרי כספי עשוי לעבור בטרייד לאורלנדו או לפילדלפיה

הישראלי שלא משחק בסקרמנטו מוזכר כמועמד אפשרי לחיזוק אחת משתי הקבוצות החלשות של המזרח. באורלנדו מחכה תחרות עם ארון גורדון, הסיקסרס עשויים לשלוח בתמורה את טי ג'יי מקונל

רויטרס

עוד לילה מתסכל עבר על עומרי כספי, שלא שותף בהפסד של סקרמנטו מול סן אנטוניו. הפורוורד הישראלי, שהביע את תסכולו בימים האחרונים מהדקות המועטות להן הוא זוכה העונה, מקושר בימים האחרונים ללא מעט קבוצות, אליהן הוא עשוי לעבור בטרייד אם המצב הנוכחי יימשך.

הלילה (בין רביעי לחמישי), צצו דיווחים על שתי אפשרויות נוספות, קבוצות שכמו סקרמנטו, לא ממש מאיימות על צמרת הליגה העונה או בכלל בשנים האחרונות, אורלנדו ופילדלפיה.

עוד בנושא:

"צריך למצוא לעומרי כספי בית חדש, הוא יכול לשדרג את הקליפרס"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול ווילי וורקמן שחקן מכבי חיפה. AP
בדרך מזרחה? כספי/AP

המג'יק מתקשים מאוד בהתקפה והלילה אומנם ניצחו, אך עשו זאת כשהם קולעים 89 נקודות בלבד. בין היתר, הקבוצה של פרנק ווגל, שמחזיקה במאזן 7:5, סיימה העונה משחקים עם 82 נקודות, 88, 80, 74 ו"השיא", לפני כמה ימים בחזרה של המאמן לאינדיאנה, 69 נקודות בלבד. גם בעירו של מיקי מאוס ייאלץ כנראה כספי לעלות מהספסל, אם אכן יגיע למג'יק, שכן לקבוצה יש את ארון גורדון, אולם הוא בהחלט עשוי לזכות ליותר דקות אצל מאמן אחר, שנחשב לאיכותי.

האופציה השנייה היא כאמור מעבר לעיר האחווה, שם הסיקסרס ממשיכים ב"תהליך" ובונים את עצמם מחדש, כאשר ג'ואל אמביד, שמככב מתחילת העונה, נותן לא מעט תקוות להמשך. על פי הטרייד המוצע, טי ג'יי מקונל יעשה את הדרך לבירת קליפורניה, בתמורה לכספי. בפילי, שרשמה הלילה את ניצחונה השני בלבד העונה, יימצא הישראלי תחרות נוחה יותר על עמדת הסמול פורוורד, אותה מאיישים כרגע רוברט קובינגטון והוליס תומפסון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully