וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך למצוא לעומרי כספי בית חדש, הוא יכול לשדרג את הקליפרס"

דייויד ת'ורפ, מאמנו האישי של הפורוורד הישראלי ופרשן ESPN, ינסה לשדך בין כספי לקבוצה עם המאזן הטוב ב-NBA. וגם: רנדל לוקח פיקוד בלייקרס, והקבוצות שהחליטו לא לישון במלונות של טראמפ

רויטרס

עתידו של עומרי כספי מעסיק בימים האחרונים גם את התקשורת האמריקאית, ומספר שמות של יעדים אפשריים עבור הפורוורד של סקרמנטו נזרקים לאוויר. כספי, שכבר לא מסתיר את העובדה שהוא מתוסכל ממיעוט דקות המשחק שהוא מקבל מהמאמן החדש דייב ייגר, עשוי לקבל את מבוקשו ולעזוב בטרייד בקרוב, ואופציה מעניינת עלתה בפודקאסט הפופולרי של זאק לואו.

לואו אירח את דייויד ת'ורפ, פרשת ESPN שמשמש גם כמאמן אישי מוערך ברחבי הליגה, בין היתר של כספי עצמו, ובמהלך שיחה על פתיחת העונה החלומית של הקליפרס, ציין ת'ורפ: "הם צריכים להשתפר עוד, ויש להם הזדמנויות. זה לא שאי אפשר להביא שחקן חדש לספסל. אני אזרוק אפשרות - ג'ורג' קארל התקשר אליי הבוקר, עוד לא דיברתי איתו, אבל אני יודע למה הוא התקשר. זה כי עומרי כספי היה השחקן האהוב עליו בקינגס".

"כספי הוא שחקן הגנה מצוין", המשיך ת'ורפ. "הוא קלע מעל 40% משלוש בשתי עונות רצוף, ודייב ייגר לא חושב שהוא שווה משהו, אז הוא לא משחק. אני בטוח שהוא התקשר להגיד שצריך למצוא לו בית חדש ,והוא יהיה די טוב בקליפרס. יש עוד כמה אופציות טובות כמוהו, ואם הם ישיגו חיזוק כזה הם ישתפרו בקליעה משלוש ויוסיפו עוד אנרגיות, גם אם הם יעלו מהספסל, ואז אני מאמין שיהיה להם סיכוי להיות אלופים".

עוד בנושא

עומרי כספי הצהיר: "אם לא אתרום פה, אולי אתרום במקום אחר"
הקליפרס דומיננטיים מתמיד: "כל הקבוצות צריכות לחשוש מאיתנו"
הלילה ב-NBA: קליבלנד גברה על טורונטו, הלייקרס שוב להטו

עומרי כספי, דמרכוס קאזינס, סקרמנטו קינגס, מול דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס. AP
מצפון קליפורניה לדרום קליפורניה? כספי מול הקליפרס/AP

* לפחות שלוש קבוצות מה-NBA הפסיקו להשתכן ברשת המלונות של דונלד טראמפ כחלק מניסיון להימנע מכל קשר לנשיא הנבחר החדש של ארה"ב, כך מדווחים בארה"ב. על פי הדיווחים, מילווקי באקס, ממפיס גריזליס ודאלאס מאבריקס החליטו שלא לישון יותר במלונות של רשת טראמפ בניו יורק ובשיקגו. קבוצה נוספת החליטה שבעונה הבאה היא תעבור מהמלון של טראמפ בסוהו בניו יורק למלון אחר במנהטן, כשיסתיים ההסכם שלה עם המלון.

מארק לסרי, הבעלים של מילווקי, ומארק קיובן, הבעלים של דאלאס, היו תומכים ידועים של הילרי קלינטון, שהפסידה במירוץ מול טראמפ. מאז הבחירות שלושה מאמנים ב-NBA (סטן ואן גנדי מדטרויט, סטיב קר מגולדן סטייו וגרג פופוביץ' מסן אנטוניו) הביעו בפומבי את הסלידה שלהם ושל שחקניהם מטראמפ. פופוביץ' ציין שהבחירה בטראמפ לנשיא "עושה לו בחילה", בעוד ואן גנדי ציין שהנשיא החדש הוא "גזען ושונא נשים ללא בושה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מלון טראמפ החדש בוושינגטון די סי. אינסטגרם, צילום מסך
נישן במקום אחר. מלון טראמפ/צילום מסך, אינסטגרם

* הלייקרס גברו הבוקר 118:125 על ברוקלין ועלו למאזן 5:7, ועם ניצחון שישי בשמונת המשחקים האחרונים, הקבוצה כבר שני משחקים מעל מאזן של 50 אחוזי הצלחה, בפעם השנייה בלבד מאז אפריל 2013. על אף ששחקניו קלעו 125 נקודות (פעם רביעית העונה של 120 נקודות ומעלה), המאמן לוק וולטון אמר בסיום ש"לא הרגשתי שהייתה לנו זרימה טובה הלילה, לא הרגשתי שחלקנו בכדור כמו שרצינו, שעשינו כיף על המגרש ושחיפשנו את האקסטרה מסירה. פשוט הרגשתי שמשהו קצת כבוי".

זה אומנם מול ברוקלין, ששיחקה לילה אחר לילה בסטייפלס סנטר (אתמול הפסידה 127:95 לקליפרס), ועדיין, ג'וליוס רנדל רשם טריפל דאבל שני בקריירה (17 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) ודיאנג'לו ראסל קלע 32 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים. "הוא ממשיך להשתפר ולהבין מה הוא מסוגל", אמר המאמן וולטון על רנדל, "זה מתחיל ממוסר העבודה שלו. בכל יום הוא קורע את עצמו, מנסה להשתפר. זה גם מגיע מהתמיכה של המאמן והאמונה שהוא יכול לעשות מהלכים ולנהל משחק. כך או כך, השחקנים סומכים עליי שאהיה מעורב בכל מה שהם עושים. וכשיש לך כזאת אמונה במאמן, זה רק יעלה לך את הביטחון".

דיאנג'לו ראסל לוס אנג'לס לייקרס. AP
ראסל קולע/AP
דיאנג'לו ראסל לוס אנג'לס לייקרס עם ליל וויין. AP
ומקבל מחמאות מידיד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully