וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ארון שוינפלד מרגיש מרומה, אלי גוטמן תחת אש

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב מתחמק מניהול המשבר. החלוץ רצה לעבור למכבי תל אביב, שמע שלא יימכרו שחקנים ליריבה המרה, וראה את יחזקאל חוצה את הכביש. השחקנים לצד לוזון

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון. לירון מולדובן
השחקנים מאוהבים. לוזון/לירון מולדובן

1. "גיא הוא גבר אמיתי. הוא עושה הכול בשבילנו, חבל שגם אותו אנחנו מאכזבים", אמר אחד משחקני הפועל תל אביב אחרי ההפסד למ.ס אשדוד 1:0 אתמול (שבת) במחזור התשיעי. בקרב השחקנים כמעט לא תמצאו מילה רעה על המאמן, להיפך. רובם מאוהבים במאמנם החדש והוא הסיבה העיקרית לכך שהם עדיין מחייכים באימונים. עם זאת, גם לוזון בטח מרגיש זאת, כי המוטיבציה שהכניס לקבוצה הולכת ונשחקת. אפילו בשפת הגוף שלו אמש היה ניתן לראות זאת.

"גיא הבין מהר מאוד שבמשחק מסודר כמעט אין לקבוצה הזו סיכוי", ניסה להסביר אחד השחקנים, "ההתלהבות הולכת ופוחתת אצל כולם ככל שהתוצאות הולכת נגדנו. יש פה לחץ על השחקנים והם לא תמיד מתפקדים". למרות זאת, לוזון מסרב לנקוט ביד קשה וכל הזמן דואג כל הזמן לעודד את שחקניו ולא להעביר עליהם ביקורת. קשה לקבוע, אבל אולי "הפיכת שולחן" תעשה אפקט חיובי יותר.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב הפסידה למ.ס אשדוד 1:0
האוהדים קראו לגוטמן: "בנית קבוצה לליגה א'"

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב אלי גוטמן. מור שאולי
הביקורת המקצועית היא קודם על גוטמן/מור שאולי

2. "איפה המנהל הספורטיבי?" שאלו אתמול בהפועל תל אביב. חצי הביקורת במתחם חודורוב עדיין רחוקים מאוד מלוזון ומכוונים בעיקר לאלי גוטמן. גורמים במועדון אמרו אתמול ש"הוא יהיה האיש שאחראי גם על ההישגים וגם על הכישלונות המקצועיים. הוא זה שבנה את הקבוצה".

מאז שמינה את לוזון לתפקיד המאמן, הנוכחות של גוטמן כמעט לא מורגשת. הוא אומנם מופיע לאימונים וצופה בהם מהצד, אך ניתק קשר כמעט לגמרי עם השחקנים. "הוא בונה תכניות למחלקת הנוער", טענו במועדון.

חלק מעבודתו של מנהל ספורטיבי הוא לנהל משברים בקבוצה. ואם בהפועל טוענים ש"מהמשחק מול בית"ר אין דרך חזרה", כדאי שגוטמן יפנים שהקבוצה שלו במשבר גדול. אם אף אחד לא יעצור אותו עכשיו, הפועל תל אביב שוב תיאבק נגד הירידה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד, מול שחקן מ.ס אשדוד, חאתם עבד אלחמיד. לירון מולדובן
יכולת ירודה כבר תקופה ארוכה. שוינפלד/לירון מולדובן

3. השאלה הבוערת ביותר בהפועל תל אביב בשבועות האחרונים היא מה קורה לארון שוינפלד. קשה להסביר מה עובר על החלוץ שהבקיע שער בודד מתחילת העונה וגם מציג יכולת ירודה. הוא בעצמו גם לא ממש הצליח או רצה להסביר. "אנחנו עדיין מחפשים את הזהות שלנו", אמר אתמול, "בתור חלוץ אני תלוי בחברים שלי, אבל אנחנו קבוצה ולא יחידים וזה מתסכל בשביל כולם".

בהפועל תל אביב יש מי שטוען שמאז ההעברה של שגיב יחזקאל למכבי תל אביב, שוינפלד מתוסכל. לא בגלל החיסרון של יחזקאל, אלא בגלל שהוא מרגיש מרומה. היהודי-אמריקאי רצה לחצות את הכביש בקיץ ולהרוויח משכורת גבוהה בהרבה מאשר במתחם חודורוב, אבל שמע מאנשי המועדון שהם לא מוכנים למכור שחקנים ליריבה המרה. שוינפלד גם קיבל שדרוג בשכרו, אבל כמה שבועות לאחר מכן ראה את יחזקאל נמכר למכבי תל אביב.

"כנראה שכשהראש שלך כל היום עסוק בכמה יכולת להרוויח שם, קשה להתרכז על המגרש", טען אחד השחקנים. "זה התחיל מזה ועכשיו גם הוא סובל מחוסר ביטחון, כמו כל הקבוצה".

דולי מנגה, הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הפועל תל אביב נראית רע, על הדשא וגם מחוצה לו/לירון מולדובן

4. אם לא די בצרות המקצועיות, הבעיות הכלכליות במועדון הולכות מחריפות. למרות החתימה על חלק שני בהסכם מול התאגיד הסיני, בהפועל תל אביב לא יודעים כרגע איך ישלמו את משכורות אוקטובר. חשוב לציין שני דברים: היום הוא התאריך האחרון של הפועל להגיע לסיכום עם אבדג'י שזכה בתביעה מול הקבוצה ולו חייבים מעל 2.7 מיליון שקל – אחרת הנושא יעבור לטיפול ועדת המשמעת של פיפ"א. בנוסף, האדומים עדיין לא שילמו את שכרם של חברי הצוות המקצועי והזרים. קלאודיו בומבה כבר איים לתבוע וכך גם זרים נוספים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה והמערכת עצמה די מיואשת. "גם אם הסינים יכניסו 10 מיליון שקל זה לא ממש יספיק", אמר גורם במועדון. "כבירי יצטרך להזרים סכום נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully