וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבת: קריאות נגד רב"ש, הקהל נגד גוטמן, אסייג תוקף

אוהדי בית"ר ירושלים קראו למאמן להתפטר למרות הניצחון: "הקהל חי את הרגע". אוהדי הפועל תל אביב לגוטמן: "בנית קבוצה לליגה א'". אסייג זעם: "שיחקנו בושה, כמו קבוצה שהביאו מהרחוב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המחזור התשיעי בליגת העל החל היום (שבת) עם ארבעה משחקים. בשלושת הראשונים נרשמה תוצאה זהה: 0:1. עירוני קרית שמונה ניצחה את בני יהודה, מ.ס אשדוד גברה על הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים דילגה מעל הפועל רעננה. הדרבי החיפאי הסתיים ב-0:0.

שחקני בית"ר ירושלים, חסוס רואדה, דוד קלטינס. יוסי ציפקיס
השחקנים קיבלו עידוד, המאמן ממש לא. בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

00:11, הפועל חיפה: במהלך המשחק הונף שלט עם הכתובת "אוסידון מביא אסון", במועדון העריכו כי מודובר בתומכי רון פלדהיים.

22:16 מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס: "לצערי הרב, הקבוצה הטובה יותר ניצחה. הייתה לנו היום החמצה אחת ומעבר לזה לא עשינו יותר מדי. בשורה התחתונה בית"ר שיחקה יותר טוב. האמנו שנוכל לנצח ולהביך אותה, אבל ברגעים הקטנים שהיו לנו הזדמנויות, לא הצלחנו ובסוף שילמנו על זה".

22:11 איתי שכטר סיכם: "להיות בבית"ר זה משהו מחייב מאוד. כשמשחקים פחות טוב ודברים הולכים קשה, צריך להתמודד עם הלחץ הזה. וכשיש פה לחץ, הוא גדול יותר מאשר בכל מקום אחר. אחרי שעשינו עונה מצוינת בעונה שעברה ועשינו קמפיין יפה באירופה, אז מצפים שננצח ברוב המשחקים. אני מקווה שהשער שחסוס רואדה הבקיע יוציא אותנו לדרך חדשה".

22:09 למרות הניצחון על הפועל רעננה, אוהדי בית"ר ירושלים קראו לרן בן שמעון להתפטר בסיום המשחק. "זו תקופה שקשה להוציא מהשחקנים שקט במהלך המשחק", התפייט בן שמעון בסיום, "כשיש תוצאות לא טובות, יש כתובת והיא המאמן. זה שחגגנו כולנו ביחד אחרי השער רק מראה שאנחנו ביחד. הקהל חי את הרגע וכשיש תוצאות פחות טובות, הוא מביע את דעתו. הקבוצה צריכה מאמן חיוני שחושב על הדבר הבא. אנחנו מפרידים רעשים ואני צריך להוות דוגמה בעניין הזה. האווירה במועדון יוצאת מן הכלל".

שחקן הפועל תל אביב, קלאודיו בומבה. לירון מולדובן
לחץ בהפועל תל אביב/לירון מולדובן

20:23 אלי גוטמן יצא מהאצטדיון והאוהדים צעקו: "מה יהיה אלי, מה יהיה? איזו קבוצה בנית, ליגה א'".

20:06 עשרות אוהדים של הפועל תל אביב צובאים על הגדרות שמקיפים את אוטובוס הפועל תל אביב, מקללים את השחקנים שיוצאים מהאצטדיון וקוראים להם: "אין לכם בושה".

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
חגיגות באשדוד/לירון מולדובן

19:59 גיא לוזון אמר אחרי ההפסד של הפועל תל אביב: "זה אחד המשחקים היותר מסתכלים. הייתה לנו שליטה מוחלטת, אבל לא תרגמנו אותה למצבים. טעינו בפס האחרון, במסירה האחרונה, אשדוד תקפה מעט מאוד ובאחת מהפעמים הבקיעה. אין לי שום טענה למחויבות של השחקנים, יש משחקים שהפעולה האחרונה לא הולכת. אני לא חושב שהקבוצה הטובה יותר ניצחה היום".

19:51 שחקני מ.ס אשדוד חגגו את הניצחון על הפועל תל אביב במשך דקות ארוכות. המאמן רוני אוואט אמר: "כנראה שחיכינו ליוסי מזרחי 24 מחזורים. ההרגשה עילאית. קשה להסביר במילים מה התרומה של יוסי מזרחי, הוא פרופסור לכדורגל. זה מה שקורה כשנפגשים שני אנשים בלי אגו וחושבים רק על טובת המועדון - יש ספסל שמח עם אנרגיות טובות. אני שמח, מאושר".

בני בן זקן מאמן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
"נתקן מה שצריך". בן זקן/מגד גוזני

18:09 מאמן בני יהודה יעקב אסייג היה נסער בסיום: "מעליב לראות את הקבוצה ככה, במיוחד במחצית השנייה. שיחקנו רע מאוד, התוצאה הייתה צריכה להיות יותר גבוהה. שיחקנו בושה. קבוצה כמו בני יהודה ומועדון כמו בני יהודה צריך שחקנים עם נשמה, לא ראינו את זה במגרש היום. נשב ונדבר עם ההנהלה. אני לא הבעיה פה, אם אני המאמן או לא המאמן. איך שנראינו היום זה מעליב מאוד.

"השחקנים במקום לחזור להגנה נשארו בהתקפה, גם ארבע או חמש אפס היה משקף. השחקנים לא מחוייבים, זו לא בני יהודה לצערי. אי אפשר להמשיך ככה. אני על הקווים הרגשתי גרוע, כאילו קבוצה שהביאו אותה מהרחוב. במחצית השנייה הקבוצה כאילו מתה. זה לא משהו שיכול להשתנות מקצה לקצה. הקהל צודק, הוא רוצה לראות קבוצה לוחמת ואגרסיבית. מי שיכול להוציא את הקבוצה מהבוץ אלה רק השחקנים, אם הם יבינו את מצבם ושצריך לקרוע את התחת כדי לעלות למעלה, אם ימשיכו ככה לא נגיע לשום מקום".

18:03 מאמן עירוני קרית שמונה בני בן זקן: "זה ניצחון חשוב מאוד לקבוצה הזו. דיברנו על דינמיקה בין אנשים, הייתה חשיבות גדולה לחבר את הקבוצה. הניצחון חשוב, אבל יש לנו עוד הרבה מה לתקן. אנחנו מנסים לחזור ליסודות של קרית שמונה, זה מועדון שמטפח אנשים שמתקדמים. אני מקווה שאין לנו בעיה של נאיביות, נתקן מה שצריך. מבחינתי זו רק תחילת הדרך".

17:59 שלומי אזולאי החלוץ אמר בסיום: "השער שלי נותן הרבה יותר משלוש נקודות והרבה יותר משקט. התגעגענו לתחושה של הניצחון. אני מקווה שנמשיך ככה ובסוף המצב שלנו ישתנה. אני לא מרבה לבעוט מרחוק, אני שמח. אי אפשר להאשים רק את המאמן כשלא הולך. כל הקבוצה אשמה כשהמאמן מפוטר. כל אחד התעלה היום".

17:55 אוהדי בני יהודה קיללו את השחקנים וקראו "אין לכם כבוד" אחרי שריקת הסיום למשחק.

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully