וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט על ראסל ווסטברוק: "גם היום הוא כמו אח עבורי"

כוכב גולדן סטייט התייחס למעבר המתוקשר שלו לווריירס ולמערכת היחסים עם האקס מאוקלהומה: "אנשים כותבים מה שהם רוצים לכתוב, אני וראסל גדלנו יחד. לא הודעתי לו שאני עוזב בדרך הנכונה"

AP

המעבר של קווין דוראנט מאוקלהומה סיטי לגולדן סטייט היה אחד המתוקשרים ביותר ב-NBA בשנים האחרונות. דוראנט, אחד הסופרסטארים הגדולים בליגה, הודיע במהלך הקיץ על הצטרפותו לקבוצת הכוכבים של הווריירס עם סטף קרי, דריימונד גרין וקליי תומפסון, שהגיעה לגמר במשך השנתיים האחרונות. במקביל לביקורות שספג על כך שבחר ב"דרך הקלה", עלו סימני שאלה רבים בנוגע למערכת היחסים של דוראנט עם חברו לקבוצה בשנים האחרונות - ראסל ווסטברוק. הרכז אמנם הפך לאחד השחקנים הטובים בליגה, אך שיתוף הפעולה עם דוראנט לא הוביל לאליפות, ובסופו של דבר האחרון החליט לעזוב.

מאז ההודעה של דוראנט אף אחד מהשניים לא יצא בהצהרות בנוגע להתקררות היחסים ביניהם, אך בתקשורת המשיכו לעסוק בנושא ולטעון כי נוצר קרע עמוק בין שני הכוכבים. בנוסף, רבות דובר על כך ש-KD כלל לא התייעץ עם ווסטברוק על החלטתו, והודיע לו על המעבר בהודעה רק אחרי שפירסם אותה לתקשורת.

עוד בנושא:

יוצאים לרגילה: גולדן סטייט מרשה לעצמה להוריד הילוך בפתיחת העונה
היריבות בין גולדן סטייט לקליבלנד מתחממת, גרין: "רוצה להשמיד אותם"

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
"מעולם לא עשיתי דבר מאחורי הגב שלו". דוראנט/GettyImages

היום (רביעי), דוראנט סיפק מספר ציטוטים מעניינים בראיון בארצות הברית, כשהוא טוען שהיחסים בינו ובין כוכב אוקלהומה בהווה נותרו חזקים וטובים: "היינו כמו אחים ואנחנו עדיין כמו אחים. כאשר אתה מתראיין לעיתון כזה או אחר, אתה מדבר והעיתונאי כותב את הסיפור שהוא רוצה. הוא זה שהגה את המונח "חברים לעבודה" ותיאר כך את מערכת היחסים בינינו, זה מה שגרם לפרשנות לא נכונה בנוגע לכל הסיטואציה. אני וראסל גדלנו יחד. אני הייתי בשלב שניסיתי לגלות מי אני בעוד הוא כבר ידע מי הוא. היו לו חיים יציבים עם הורים קרובים ואישה, בעוד לי לא היו את הדברים הללו. זה לא דבר רע, עדיין בילינו יחד והיינו חברים".

דוראנט הוסיף: "אני אוהב אותו, לא אכפת לי מה אנשים אחרים אומרים. כרגע זו תקופה קשה יותר במערכת היחסים שלנו, אך אני עדיין אוהב אותו ואת משפחתו. אני לא חושב שעשיתי דבר לא נכון מבחינה מוראלית, מעולם לא דקרתי אותו בגב או עשיתי משהו מאחורי גבו. נכון שהחלפתי קבוצות, אבל גם זה חלק תהליך הגיבוש הפנימי שלי. אני עדיין מנסה לברר מי אני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ראסל ווסטברוק MVP אולסטאר 2015/16 עם קווין דוראנט. רויטרס
"אני וראסל עוד נדבר על הכל"/רויטרס

כשנשאל על הדרך בה הודיע על עזיבתו ועל כך שאחרי כל השנים ששיחק עם ווסטברוק, הוא בישר לו על המעבר בהודעת טקסט, אמר: "אני מבין את זה ואני והוא עוד נדבר על כך. אני לא אומר שאחד מאיתנו צודק ואני מודה שלא עשיתי את הדברים כמו שצריך. בכל מקרה, לא נדבר על העניינים האלה דרך התקשורת או הרשת החברתית. נבהיר את הדברים כמו הגברים בשיחה של אחד על אחד. כרגע אני עושה את העבודה שלי והוא עושה את העבודה שלו. כמובן שאנחנו לא מדברים בכל יום, אך בסופו של דבר אנחנו אחים".

בנוגע לכך שהמעבר היה אישור לעובדה ששני הכוכבים לא היו באמת קרובים: "איך אפשר להגיד דבר כזה? אף אחד לא מבין את מערכת היחסים שלנו, כולם רואים אותנו רק על המגרש. אולי אפשר לפרשן את צורת המשחק שלנו ואת החיבור בינינו מבחינת כדורסל, אך כיצד מישהו יכול להגיד איזה סוג בן אדם אני או הוא? אין לאף אחד מושג. כל הדברים שאנשים ממציאים זה פשוט שקרים, אנשים עושים את זה בשביל הבידור האישי שלהם".

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
"אנשים ממציאים שקרים בשביל הבידור האישי שלהם"/AP

על קנדריק פרקינס, שאמר שהשניים לא מעריכים אחד את השני: "זה שטויות. אני אוהב ומכבד את פרקינס, אך זו דעתו. הוא לא היה איתנו במשך השנתיים האחרונות. אני וראסל הערכנו אחד את השני מאוד, אך אני בחרתי בדרך אחרת. לו לא היה שום קשר לכך".

דוראנט הוסיף כי הוא מאמין שהשניים יהיו חברים גם בעוד עשרים שנה, אחרי הכדורסל: "אני מאוד אוהב את המשחק וללכת לעבודה בכל יום, אך אלה לא החיים האמיתיים. אתה חושב שיהיה לי סכסוך עם מישהו בעוד עשרים שנה על דברים כאלה? אם אתחתן, אזמין את ראסל בוודאות. כשנהיה על המגרש, כמובן שנתחרה, אך פה זה נגמר. אני לא מתכוון לריב עם שום שחקן מחוץ למגרש, אין לי אנרגיות לדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully