וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סיטי, ארסנל וליברפול עם רביעיות, יונייטד שוב לא ניצחה

השוויון המשולש בפסגה נשמר: אגוארו כיכב ב-0:4 של הסיטיזנס בווסט ברומיץ', צמד לז'ירו ב-1:4 של ארסנל בסנדרלנד, ליברפול חגגה עם 2:4 על פאלאס. 0:0 מתסכל ליונייטד מול ברנלי

אוליבייה ז'ירו, ארסנל, חוגג. רויטרס
הזכיר שהוא קיים. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

המחזור העשירי בליגה האנגלית עמד היום (שבת) בסימן רביעיות של שלוש המוליכות. מנצ'סטר סיטי התאוששה עם 0:4 בחוץ על ווסט ברומיץ' ושמרה על הפסגה, ארסנל השיגה 1:4 בסנדרלנד וליברפול שוב הרשימה עם 2:4 במגרשה של קריסטל פאלאס. לעומתן, מנצ'סטר יונייטד שוב פישלה, הפעם עם 0:0 ביתי מול ברנלי וטום היטון המצוין. טוטנהאם הסתפקה ב-1:1 מול לסטר סיטי.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל (שני מימין) נוגח לרשת סנדרלנד. רויטרס
חתם מהלך של 22 מסירות. אלכסיס סאנצ'ס נוגח לרשת/רויטרס

סנדרלנד - ארסנל 4:1

התותחנים האריכו את הרצף שלהם ל-14 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, עלו לפסגה (לשעתיים בערך) ובעיקר קיבלו בחזרה את אוליבייה ז'ירו. החלוץ הצרפתי, שלא חזר טוב מהיורו ואיבד את מקומו בהרכב ארסנל, נכנס כמחליף בדקה ה-69, במצב של 1:1, והחזיר את הצבע לפניו של ארסנן ונגר עם צמד מהיר (71 ו-76) שהיווה את שערי הבכורה שלו העונה בכל המסגרות במדי ארסנל. אלכסיס סאנצ'ס, שפתח את החגיגה בדקה ה-19 אחרי מהלך שכלל 22 מסירות, חתם בדקה ה-78 עם צמד משלו והותיר את סנדרלנד של דייויד מויס עמוק במקום האחרון, עם שתי נקודות בלבד.

דקה 19: גול! ביירין כדרר בצד ימין ובסופו של דבר הכדור הגיע לאוקסלייד צ'מברליין, שעקף בקלות את המגן שלו והגביה מצוין לרחבה, שם אלכסיס התגנב לפני קונה ונגח לחיבורים. 0:1 מוצדק לארסנל.

* לא פחות מ-22 מסירות היו לפני השער של אלכסיס - יותר מכל שער אחר העונה בפרמיירליג.

דקה 38: אוזיל נשלח בכדור נהדר וניסה להקפיץ מעל פיקפורד, אבל השוער הצעיר הצליח לזנק ולמנוע שער שני.

דקה 42: אושיי נאלץ לצאת בגלל פציעה, ג'ילובוג'י נכנס במקומו למרכז ההגנה של סנדרלנד.

דקה 65: גול! השוויון המפתיע של סנדרלנד. וואטמור חטף כדור לפני מוסטפי, נכנס לרחבה והוכשל על ידי צ'ך שספג כרטיס צהוב. דפו ניגש לנקודה הלבנה ודייק כדי לקבוע 1:1.

דקה 71: גול! התותחנים החזירו לעצמם את היתרון. אלכסיס שלח את גיבס בצד שמאל וזה העביר כדור רוחב חד, אותו המשיך פנימה מהאוויר ז'ירו המחליף, שנכנס רק שתי דקות קודם לכן. שער בכורה לצרפתי העונה, 1:2 לארסנל.

דקה 76: גול! אוזיל הגביה כדור קרן מצד ימין וז'ירו נגח בקשת, מעל ידיו של פיקפורד שרק נגע בכדור בדרכו פנימה. צמד בזק לצרפתי, 1:3 לארסנל.

דקה 78: גול! עכשיו גם לאלכסיס יש צמד. גיבס בעט מצד שמאל לקורה, ראמזי המחליף בעט רע את הריבאונד והצ'יליאני שהיה חופשי ברחבה לא התקשה לגלגל אל הרשת את שערו ה-50 במדי התותחנים. 1:4 לארסנל.

דייויד מויס מאמן סנדרלנד (מימין) לצד ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
הקבוצה שלו בצרות. דייויד מויס לצד ארסן ונגר/רויטרס

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר סיטי 4:0

אחרי שישה משחקים ללא ניצחון - הרצף הכי גרוע בקריירה של פפ גווארדיולה - מנצ'סטר סיטי חזרה לנצח ושבה לפסגה אחרי היעדרות של כשעתיים. סרחיו אגוארו, שלא כבש יותר מחודש והיה מתוסכל ממעמדו אחרי שאיבד את המקום בהרכב בשלב מסוים, חזר לעצמו עם צמד שלישי העונה (19 ו-28) וסלל את הדרך לניצחון קל, כשלקינוח גם בישל לאילקאי גונדואן (79) שאף השלים צמד בדקת הסיום. גווארדיולה יכול להתכונן בשקט להגעה של ברצלונה ביום שלישי, ווסט ברומיץ' עם חמישה משחקים ללא ניצחון.

דקה 4: מבצע סולו של סטרלינג הסתיים בבעיטה של קשר מנצ'סטר סיטי והדיפה נהדרת של השוער פוסטר.

דקה 19: גול! התקפה יפה של האורחים מצד ימין, בסיומה גונדואן מסר כדור עומק עם החלק החיצון לעבר אגוארו, שמזווית אלכסונית בצד ימין בעט חזק, בין רגליו של פוסטר. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 28: גול! איזה טיל של אגוארו. הארגנטינאי קיבל כדור במתנה מהגנת המארחת, השתחרר וירה מקצה הרחבה כדור אדיר לחיבורים הימניים. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

* אגוארו כבש שישה שערים בשבעת משחקי הפרמיירליג האחרונים שלו - כולם בצמדים. לפני כן היה לו שער אחד.

דקה 79: גול! אגוארו החזיר בישול לגונדואן, כשחתך מימין והקפיץ לתוך הרחבה לעבר הקשר, שלא התקשה מול פוסטר. 0:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 90: גול! צמד גם לגונדואן. הפעם דה בראונה שנכנס כמחליף מסר רוחב מצד שמאל והקשר הגרמני המשיך בנגיעה עם רגל שמאל אל הרשת. 0:4 למנצ'סטר סיטי.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. GettyImages
הרבה לחץ השתחרר. סרחיו אגוארו/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 0:0

הליגה בורחת לשדים האדומים. הניצחון בדרבי בגביע הליגה באמצע השבוע אולי תרם למוראל, אבל בפרמיירליג מנצ'סטר יונייטד פשוט תקועה. זלאטן איברהימוביץ' לא מצא את הרשת כבר 588 דקות בליגה, והערב נתקל בחומה בשם טום היטון. שוער השדים האדומים לשעבר, המוביל את הליגה בעצירות, סיפק משחק לפנתיאון באולד טראפורד ופשוט תסכל את המארחים. הוא עצר את זלאטן כמה פעמים, מנע שערים גם מג'סי לינגארד וחואן מאטה ובסך הכול עמד מול 11 בעיטות למסגרת שלו. ז'וזה מוריניו, שהורחק במהלך המשחק כמו הקשר הספרדי אנדר הררה, סופר ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון.

דקה 17: הצ'אנס הראשון של זלאטן, אבל הוא בעט למרכז השער והיטון הדף.

דקה 42: שוב היטון. הפעם שוער נבחרת אנגליה זינק נהדר כדי לעצור נגיחה של לינגארד לפינה.

דקה 62: היטון מנצח את זלאטן גם הפעם, עם קפיצה אמיצה מול הבעיטה האקרובטית של החלוץ השבדי.

דקה 67: הכי קרוב של יונייטד, והפעם היטון כבר נכנע, אבל הנגיחה של מאטה נעצרה בקורה.

דקה 68: כרטיס אדום! במקום להוביל, יונייטד ב-10 שחקנים. אנדר הררה ספג צהוב שני. גם מוריניו כבר נשלח ליציע, כמה לחץ באולד טראפורד.

דקה 89: אוי, זלאטן. החלוץ השבדי היה חייב לכבוש משני מטרים אחרי מסירת רוחב מצד שמאל, אבל פספס את הכדור.

דקה 90+2: איזה בזבוז של רוני. יונייטד ביצעה תרגיל בכדור חופשי והקפטן נותר לבד כדי לבעוט מ-13 מטרים, אך הכדור שלו חלף מעל המשקוף.

עוד באותו נושא

לפי הפנטזי, הוא השוער הטוב באנגליה: הפריצה המאוחרת והמפתיעה של טום היטון

לכתבה המלאה
טום היטון שוער ברנלי מזנק. GettyImages
כמו חומה בצורה. טום היטון עוצר את זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages
השופט מארק קלאטנברג שולף כרטיס אדום לעבר אנדר הררה שחקן מנצ'סטר יונייטד (משמאל). GettyImages
ספג צהוב שני. אנדר הררה מורחק/GettyImages

טוטנהאם - לסטר סיטי 1:1

משהו לא טוב עובר על הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו, שלא ראה ניצחון בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. טוטנהאם רשמה תיקו שלישי ברציפות בליגה, ושוב חשפה את הבעיות שלה בחלק הקדמי בהיעדרו של הארי קיין הפצוע. מחליפו וינסנט יאנסן אמנם כבש שער בכורה בדקה ה-44, אבל כמו בשני השערים שלו בגביע הליגה, גם זה היה מהנקודה הלבנה. האלופה לסטר סיטי הצליחה להשיג נקודה עם שוויון של אחמד מוסא ושיפרה את מאזנה ל-12 נקודות.

דקה 44: גול! שער בכורה בפרמיירליג ליאנסן ההולנדי, שכבש פעמיים בגביע הליגה מהנקודה הלבנה וכעת עשה זאת בליגה, אחרי עבירה ברחבה של הות. 0:1 לטוטנהאם.

דקה 48: גול! השוויון של האלופה. ורדי השאיר למוסא שמקרוב כבש מחזור שני ברציפות. לסטר סיטי איזנה ל-1:1.

אחמד מוסא שחקן לסטר סיטי בועט מול קייל ווקר שחקן טוטנהאם. GettyImages
כבש שבוע שני ברציפות. אחמד מוסא מול קייל ווקר/GettyImages

קריסטל פאלאס - ליברפול 4:2

הקבוצה של יורגן קלופ המשיכה את התקופה הנהדרת שלה, כשהיא ללא הפסד מאז המחזור השני לפני כחודשיים. כמו ארסנל ומנצ'סטר סיטי, גם ליברפול סיפקה רביעייה והשתוותה אליהן בפסגה. חגיגת השערים בסלהרסט פארק החלה בדקה ה-16, כשהגרמני אמרה ג'אן בעט בשמאל פנימה אחרי הכנה של המגן אלברטו מורנו. ג'יימס מקארת'ור השווה בחלוף שתי דקות בעקבות טעות איומה של דיאן לוברן, אבל הבלם הקרואטי מיהר לתקן ונגח כדור חזק בין רגליו של השוער סטיב מנדנדה בדקה ה-21, אחרי קרן של פיליפה קוטיניו. מקארת'ור שוב ענה, עם נגיחה משלו בדקה ה-33, אך ליברפול תפסה את השיטה עם הקרנות וקוטיניו בישל גם לבלם השני ג'ואל מאטיפ בדקה ה-44. רוברטו פירמינו חתם עם הקפצה אלגנטית בדקה ה-71. כריסטיאן בנטקה לא הצליח לכבוש מול האקסית.

משחקים נוספים:

מידלסברו - בורנמות' 0:2
לבורו: גסטון ראמירס (39), סטיוארט דאונינג (56)

ווטפורד - האל סיטי 0:1
לווטפורד: מייקל דוסון (82, עצמי)

שחקני ליברפול חוגגים עם ג'ואל מאטיפ (שני מימין). GettyImages
מצאו את השיטה. שחקני ליברפול חוגגים עם ג'ואל מאטיפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully