וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין על התבוסה: "בוקס לשיניים". סטיב קר: "הרגשתי מובך"

גולדן סטייט פתחה עונה עם תבוסה ביתית נדירה, 129:100 לסן אנטוניו, סטפן קרי מודה ש"קיבלנו סטירה, יש לנו עוד הרבה עבודה", דוראנט מרגיע, ג'ינובילי המום. וגם: הספרס חוגגים בלילה הראשון בלי דאנקן, מספרי המשחק

AP

גולדן סטייט ואוהדיה התכוננו לעונה חגיגית, מלאה ברגעי שיא והנאה, אבל הווריירס פתחו הבוקר (רביעי) את העונה במפלה ביתית, עם תבוסה 129:100 לסן אנטוניו. קווין דוראנט הצטרף לקבוצת הכוכבים בגולדן סטייט, שנדמה היה שעומדת לשייט ולספק כל משחק שורה של רגעי היי-לייט, אבל הקבוצה של סטיב קר נראתה לא מחוברת - לא בהגנה ולא בהתקפה.

שחקני גולדן סטייט, סטפן קרי קווין דוראנט. AP
"יש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו, אי אפשר להכחיש את זה". קרי/AP
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קווין דוראנט מול פאו גאסול, סן אנטוניו מול גולדן סטייט. GettyImages
לילה מוזר, לשתי הקבוצות. דוראנט מול גאסול/GettyImages

הווריירס סיימו את המחצית הראשונה עם 9 איבודי כדור, שנראה שנגרמו בעיקר בגלל חוסר תיאום התקפי. גם בהגנה אלופת המערב קרטעה, כשאף אחד לא הצליח לעצור את קוואי לאונרד (שיא קריירה של 35 נקודות) וזאזה פאצ'וליה (2 נקודות, 3 ריבאונדים, 3 איבודים) מתקשה לתרום. הכוכבים רשמו מספרים סבירים: סטף קרי קלע 26 נקודות, אבל רק ב-3 מ-10 מהשלוש (4 איבודים). קווין דוראנט קלע 27 וקלט 10 ריבאונדים, אבל החטיא כמה זריקות קלות. קליי תומפסון הסתפק ב-11 נקודות ב-5 מ-13 מהשדה, והווריירס סיימו את הערב עם 7 מ-33 מהשלוש (21 אחוז) כשסן אנטוניו חוגגת על 21 כדורים חוזרים בהתקפה (35:55 בריבאונד).

דריימונד גרין, שמצדו סיפק את המספרים הרגילים (18 נקודות, 12 ריבאונדים, 6 אסיסטים) אבל לא הצליח לסחוף את חבריו לניצחון, הודה: "קיבלנו מהלומה לשיניים, ואני לא יודע אם זה כזה דבר רע מבחינתנו". גם קרי יודע ש"זו סטירה קטנה לפרצוף. במשחק הראשון אתה רוצה לעלות ולהגן על המגרש הביתי שלך ולשחק עם האנרגיות הנדרשות למשחק פתיחה ביתי. אבל לא עשינו שום דבר כדי לגרום לזה לקרות. יש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו, אי אפשר להכחיש את זה. אבל אני עדיין חושב שאנחנו בפוזיציה טובה".

סטיב קר, גולדן סטייט וורירס. AP
רק קבוצה אחת בתולדות ה-NBA הפסידה במשחק הפתיחה שלה ב-20 הפרש, ובסופו של דבר הצליחה לזכות באליפות. קר/AP

בשנה שעברה גולדן סטייט לא הפסידה בבית עד אפריל (0:36), השנה זה קרה מהר מהצפוי. זו הפעם הראשונה שגולדן סטייט במאזן שלילי מאז נובמבר 2012. הבשורה המדאיגה: רק קבוצה אחת בתולדות ה-NBA הפסידה במשחק הפתיחה שלה ב-20 הפרש, ובסופו של דבר הצליחה לזכות באליפות (סנט לואיס הוקס ב-1957, שהובסה מול הסלטיקס של ביל ראסל בערב הפתיחה ובסופו של דבר גברה עליהם בגמר). המאמן סטיב קר אמר בסיום ש"לא, לא ראיתי אותנו מפסידים ב-29 הפרש", והתייחס לניתוח המשחק: "זה הולך להיות וידאו מכוער. אני חושב שהבחורים שלנו הובכו הלילה. אני יודע שאני הובכתי". קווין דוראנט אמר ש"מה שאנחנו לא יכולים לעשות זה לאפשר להפסדים להצטבר. אסור להיכנס לפאניקה. זה רק משחק 1 מ-82".

קוואי לאונרד מטביע על קווין דוראנט, גולדן סטייט מול סן אנטוניו. AP
ממלא את מקומו של טימי. קוואי/AP

בצד השני, סן אנטוניו יכולה לחייך. "אם היה תסריט שלא יכולתי לצפות לו, זה התסריט הזה", אמר מאנו ג'ינובילי על ההתפרקות של גולדן סטייט, "להוביל ב-29 הפרש על קבוצה כזאת? חא, לא ציפיתי לזה". וכך בלילה הראשון בלי טים דאנקן, אחרי 20 שנה, הספרס מצליחים לנצח, ובצורה מרשימה. פופוביץ' מודה ש"הוא היה שמיכת ביטחון עבור כולנו, הוא היה הסנטר של היקום, וכולם ידעו איך להתנהג סביבו, בלעדיו ניאלץ לחכות ולראות מי ייקח את התפקיד הזה".

ומי שלקח אותו היה קוואי לאונרד, שהפגיז 31 נקודות בשלושת הרבעים הראשונים בדרך לשיא קריירה, כשגם למרקוס אולדרידג' לוהט עם 26 נקודות ו-14 ריבאונדים. אגב, פאו גאסול פתח בחמישייה וקרטע עם 2 נקודות ב-18 דקות. מנגד, ג'ונתן סימונס סיפק שיא קריירה של 20 נקודות ב-28 דקות. "זה רק משחק אחד", אמר אולדרידג' בסיום, "אנחנו פשוט מנסים כל משחק להשתפר, רצינו גם הפעם לעלות למגרש ולהתרכז בהגנה, ולהתמקד בדברים שאנחנו טובים בהם. הכימיה שלנו משתפרת, החבר'ה שלנו לומדים אחד את השני, מנסים לגדול ולהתפתח. קוואי ואני מנסים להנהיג את הקבוצה. כמובן שטימי יחסר מאוד, בחדר ההלבשה ובכל מקום, אבל זה לא העניין, העניין זה אנחנו, ואיך אנחנו ממשיכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully