וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה המרגש של הקאבס: "אם אתה לא מקליבלנד, אין לך סיבה לחיות"

לברון סגר את החשבון הפתוח עם הבעלים ("זו כבר ממש שותפות"), טיירון לו קיבל אישור מהאוהדים ("הרגשתי כמו שחקן"). התגובות מהחגיגות של קליבלנד, כולל הציוצים בארה"ב: "איפה דיוויד בלאט?"

AP

ארבעה חודשים חלפו מאז האליפות ההיסטורית של קליבלנד, אבל טעמה המשכר של ההצלחה עדיין מורגש היטב בקיו ארינה. הלילה (בין שלישי לרביעי), בטקס חגיגי, ציינו הקאבס את הזכייה בתואר עם חלוקת טבעות האליפות ותליית דגל האליפות על גג האולם הביתי.

זו הייתה גם הזדמנות נדירה לסגירת מעגל, והחשבון הפתוח של לברון ג'יימס והבעלים דן גילברט, נסגר סופית הלילה. היחסים בין השניים ידעו עליות ומורדות, בעיקר על רקע עזיבתו המתוקשרת של ג'יימס למיאמי ב-2010. הבעלים פרסם אז דברי ביקורת חריפים נגד לברון, ועם שובו לכור מחצבתו באוהיו המתיחות דעכה, אבל לא נעלמה לחלוטין. "אני חושב שכולנו לומדים יום אחרי יום מההחלטות שביצענו בעבר. מאז שלברון הגיע לכאן בפעם השנייה, התחושה היא אחרת לגמרי", העיד גילברט המפויס עוד לפני הטקס הלילה. "היו גם לי וגם ללברון ימים רעים, אבל אנחנו אנשים מבוגרים ומפוקסים בעבודה. לפעמים דברים כאלה קורים מסיבה מסוימת, לא? העניין הוא שבזמן אמת אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יהיו ההשלכות".

עוד בנושא:
88:117 לקליבלנד על הניקס, טריפל דאבל ללברון ג'יימס

לברון ג'יימס עם בעלי קליבלנד קאבלירס דן גילברט. AP
חשבון פתוח של שנים. לברון ודן גילברט/AP

גילברט גם סיפר שייפגש עם לברון בקרוב כדי להתייעץ איתו בנוגע לכיוון שאליו הפרנצ'ייז צועד. "אנחנו מדברים יותר ויותר בתקופה האחרונה, היחסים בינינו נהדרים, זו כבר ממש הרגשה של שותפות. אין שום סיבה שלא נמשיך להוציא כספים. סבא שלי היה נוהג לומר לי 'מי שמת עם כסף בחשבון הבנק הוא כישלון', אז למה שאשמור משהו?".

בין היתר גילברט מתכוון להחלטה להעניק טבעות אליפות לכל מי שהיה מעורב בארגון בשנתיים האחרונות, כולל דיוויד בלאט כמובן, בעלות של למעלה ממיליון דולר. שמו של בלאט, אגב, לא הוקרא על ידי הכרוז בקיו ארינה, למרות ששמות שאר השחקנים שהיו בסגל בעונה שעברה ואינם חלק מהסגל כיום - מתיו דלבדובה, טימופיי מוזגוב וסשה קאון - הוקראו לקול תשועות רמות. "לתת או לתת לחבר'ה האלה טבעת אליפות זה נושא שאפילו לא עלה לדיון. זו ההחלטה הכי מהירה שקיבלתי כי כל אחד בארגון הזה קרע את התחת בצורה כזו או אחרת כדי שנגיע להישג הזה", אמר.

במהלך הטקס עצמו גילברט פנה ללברון ואמר לו: "כשזה יסתיים ודגל האליפות הזה ייתלה, יישאר דבר אחד לעשות: ריפיט". גם לברון עצמו נראה נראה נרגש מאוד כשקיבל את טבעת האליפות. "אם אתה לא מכאן, אם אתה לא חי כאן, משחק כאן, מקדיש את חייך לקליבלנד, זה נראה שאין לך שום סיבה אמיתית לחיות כרגע. זה קליבלנד נגד העולם כולו", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני קליבלנד קאבלירס בטקס קבלת טבעות האליפות. GettyImages
"אם אתה לא מקליבלנד, אין לך סיבה לחיות". החגיגות/GettyImages

ג'יימס לא נתן להתרגשות להשפיע עליו יותר מדי, וסיפק את הטריפל דאבל ה-43 בקריירה והראשון שלו במשחק פתיחת עונה עם 19 נקודות, 14 אסיסטים ו-11 ריבאונדים, בדרך לניצחון . בסיום טיירון לו סיפר שבמבדקים גופניים שנערכו ללברון לקראת פתיחת העונה התגלה ש"הוא כמו בן 19".

"הגוף, העצמות והמבנה שלו נכון לעכשיו הוא כמו של ילד. אולי הוא נהיה צעיר יותר ככל שהשנים עוברות", אמר המאמן. לו בעצמו קיבל תשואות רמות מאוהדי קליבלנד ואמר בסיום: "אהבתי את זה מאוד. זה הזכיר לי את הימים שלי בלייקרס".

בצד השני, הניקס עדיין מנסים להסתגל לשחקנים החדשים, בפרט לדרק רוז שחזר לאימונים רק לאחרונה אחרי שזוכה מפרשיית האונס. בימים האחרונים פורסם כי הצוות הרפואי של הניקס הורה לג'ף הורנאסק להגביל את דקות המשחק של רוז "בעקבות הלחץ הנפשי הגדול בו היה שרוי והטראומה שנוצרה לו כתוצאה מכך", אולם המאמן העניק לו הלילה 30 דקות במהלכן הספיק לקלוע 17 נקודות ולחלק 3 אסיסטים. "הוא עדיין צריך להבין מה אנחנו בדיוק עושים ואז הוא יהפוך לחלק חשוב מאוד בקבוצה", אמר הורנאסק. כרמלו אנתוני הוסיף ש"אנחנו רוצים שהוא ירגיש בנוח, לא רוצים שהוא ישתנה עבור אף אחד. אם הוא מרגיש נוח לשחק בפיק-אנד-רול, אתה לא יכול למנוע את זה ממנו".

אז זה מה שדיוויד בלאט עשה הלילה?

יכול להיות שהוא התחבא בקיו ארינה?

אם רק בלאט היה יוצא לקרב נגד טיירון לו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully