וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טל בן חיים התלונן על פציעה ונעדר מהאימון

26.10.2016 / 18:00

החלוץ ערך אימון קל בצד כשעדיין לא ברור ממה הוא סובל, וטרם ידוע האם יהיה כשיר למשחק מול הפועל באר שבע בראשון. היחס בווינר לטובת באר שבע, גולסה יחמיץ את המשחק בוודאות

one

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את האימון הראשון שלה מאז ההפסד למכבי חיפה ביום שני. האימון נפתח בשיחה של המאמן שוטה ארבלדזה עם השחקנים. מהאימון נעדר החלוץ טל בן חיים שהתלונן על פציעה וערך רק אימון קל מאוד בצד. עדיין לא ברור ממה הוא סובל כשבכל מקרה הוא לא אמור היה ליטול חלק במשחק מול עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו מחר. בקבוצה יבדקו בשלב מאוחר יותר האם הוא בספק למשחק מול הפועל באר שבע ומה בדיוק מצבו.

כמו כן מהאימון נעדר אייל גולסה שייעדר בוודאות מהמפגש מול הקבוצה מבירת הנגב, בשל המתיחה בשרירי המפשעה. גולסה שהוחלף בפתיחת המשחק שלשום מול מכבי חיפה בשל רגישות בשרירי המפשעה, סובל מקרע קטן בשריר והוא נצטווה למנוחה של עשרה ימים לפחות. ההערכות במכבי תל אביב הן שהקשר יחמיץ גם את המשחק של הנבחרת באלבניה ב-12 בנובמבר.

שוטה ארבלדזה קבע עוד לפני המשחק שלשום כי למחרת יקבלו שחקניו יום מנוחה, כך שכבר היום הם נפגשו בקרית שלום וערכו את האימון המסכם למשחק מחר ברבע גמר גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה (20:45, ישיר בספורט 5 לייב). ארבלדזה צפוי להעלות את מרבית השחקנים המאוכזבים מהדקות שלהם והוא מחכה לראות מי יוכיח לו שהוא טועה לגביו. כך למשל אמורים יובל שפונגין, אבי ריקן ויגור פיליפנקה לפתוח בחולייה האחורית. בקישור צפויים דור פרץ ואליאל פרץ לשחק ובחלק הקדמי אמורים לפתוח דור מיכה, עדן בן בסט וכנראה גם שגיב יחזקאל. "כל מי שיפתח צריך לקחת את ההזדמנות אפילו שזה רק גביע הטוטו. שכל הממורמרים יראו לארבלדזה שהוא טועה לגביהם", אמרו במכבי תל אביב.

עוד בנושא:
במכבי תל אביב תוהים אחרי ההפסד למכבי חיפה: מי אנחנו באמת?
ההימורים הרעים של שוטה ארבלדזה שוב עלו לו באובדן נקודות

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
ערך אימון קל בצד. בן חיים/ברני ארדוב

האלופה מגיעה כפייבוריטית לקרב בטרנר, ועכשיו זה "רשמי". בווינר פרסמו הבוקר את הליין לקראת המשחק המסקרן בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב שייערך באיצטדיון טרנר. ניצחון של הביתיים זכה ליחס של 2.20, תיקו 2.80 ואילו ניצחון חוץ של מכבי מתומחר כרגע ב-2.75. לפי אנשי הטוטו, זוהי הפעם הראשונה שהצהובים מוגדרים כאנדרדוג במשחק בישראל מאז עונת 2012/13 (מכבי תל אביב הוגדרה כאנדרדוג במשחקי החוץ מול מכבי חיפה). מאז הצהובים זכו בשלוש אליפויות, הפגינו דומיננטיות מוחלטת בליגה, אבל ביום ראשון, אחרי יותר משלוש שנים, נראה שהקבוצה של ג'ורדי מגיעה כאנדרדוג.

עדכון ראשון: 8:16

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully