וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "לא קיבלתי את ברכת הדרך מאדלשטיין, הופתעתי מפיטוריו"

מכבי תל אביב הציגה את המאמן החדש רמי הדר, שלא התלהב לדבר על המאמן הקודם והודה: "לא בדרך הזו ולא בזמן הזה רציתי לקבל את התפקיד". ווימס: "אני לא חלק מההנהלה ולא מחליט מי יועסק"

(צילום ועריכה: יוסי ציפקיס)

מכבי תל אביב עברה זעזוע בימים האחרונים, לאחר ההודעה על סיום תפקידו של ארז אדלשטיין כמאמן ראשי. עוזרו, רמי הדר, משמש כמאמן ראשי במקומו והמבחן הראשון שלו יהיה מחר (רביעי, 21:05, ערוץ 55) במשחק השלישי של הצהובים במסגרת היורוליג מול גלאטסראיי הטורקית. בשעה זו מדבר הדר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"הופתעתי מהפיטורים של ארז ומהפנייה של מכבי תל אביב אלי שאחליף אותו" הודה הדר כבר בפתיחת דבריו, "לא בדרך הזאת רציתי לקבל את התפקיד ולא בזמן הזה. לאחר שהוא פוטר נדרשתי לקבל החלטה, וקיבלתי אותה תוך שאני מודע להשלכות שלה בכל המובנים".

הדר לא רצה להרחיב בדיבור על פרשת אדלשטיין אך בכל זאת אמר: "לא קיבלתי את ברכת הדרך שלו. באחריות למה שהיה פה עד עכשיו אני נושא בדיוק כמו ארז, אנחנו נמצאים לפני תקופה צפופה של משחקים, עשינו שינויים בהגנה ובהתקפה, אנחנו נתמכים גם על השיטה שארז השאיר פה ונתקדם תוך כדי תנועה. אי אפשר ולא צריך להפוך הכל, ארז השאיר בסיס טוב ונמשיך הלאה. חוסר הניסיון שלי באירופה הוא עובדה".

עוד בנושא

אחד ממחזיקי המניות במכבי תל אביב: "אדלשטיין אמר 'אני לא מאמין בקבוצה'"
מחרבים את מפעל חייהם בעצמם: האחראים לקריסת מכבי תל אביב

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"שמח שליובין נשאר". הדר/יוסי ציפקיס

על התקופה הקרובה: "בשלב הזה אנחנו צריכים להתרכז בדינמיקה הפנימית של הקבוצה. אני מאוד מקווה שנצליח להעלות את רמת הגנה שלנו והאינטנסיביות וזה בלי קשר למה שעשיתי בחיפה. אני מאמין שצריך קודם לשמור ואז לצאת להתקפות מהירות. מאמן צריך לדעת להתמודד בכל מצב את הסגל שיש לו ויש לי סגל יוצא מן הכלל. צריך לעשות את המיטב להתאים את עצמי למה שיש לי.

"ביורוליג אין יריבות נוחות וגלאטסראיי קבוצה עמוקה מוכשרת אך אני חושב שאנחנו צריכים לנצח את המשחק. אני יותר משמח שליאור נמצא איתי בצוות, אצרף עוזר מאמן נוסף עם הזמן. יש לי חוזה במכבי עד סוף העונה ואני מתכוון לקיים אותו, אני מרגיש שיש לי גב מההנהלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רמי הדר באימון/יוסי ציפקיס

סוני ווימס: "להנהלה יש את התפקיד שלהם, אני כאן רק כדי לשחק כדורסל, באשר ליציאה (בערב יום הכיפורים) מה שקרה קרה וההנהלה טיפלה בזה, זה קרה לפני כשבועיים שלושה כך שזה כבר נחלת העבר והמשכנו הלאה, כמו שאמרתי אני השחקן אני לא חלק מהנהלת הקבוצה אני לא זה שמחליט מי יועסק ומי לא. אני כאן רק כדי לנצח משחקי כדורסל , רמי נהדר והוא עובד איתנו על דברים חדשים, והתחלנו לעבוד על יישום שיטת ההגנה שלו, הוא אמר לנו לשחק לפי התוכנית והדברים שהוא התווה לנו באימונים".

סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"אני כאן כדי לשחק כדורסל". ווימס/יוסי ציפקיס
שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שמעון מזרחי/יוסי ציפקיס
סוני ווימס עם ויקטור ראד שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ווימס וראד/יוסי ציפקיס
אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אנדרו גאודלוק/יוסי ציפקיס
סוני ווימס עם ג'ו אלכסנדר שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ווימס ואלכסנדר/יוסי ציפקיס
שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב עם חגי בדש מנכ"ל מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שמעון מזרחי והמנכ"ל חגי בדש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully