וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת אינטר תתכנס בשלישי, דה בור: "לא יודע אם אעמוד על הקווים מול טורינו"

ההולנדי עשוי לשלם את המחיר בעקבות התוצאות המאכזבות של הנראזורי. קאפלו סומן כמועמד המוביל, אולם בהנהלה עשויים למנות מאמן אחר בתקווה כי סימאונה יגיע בקיץ. קומפני יצטרף?

אימג'בנק GettyImages

הלחץ סביב פרנק דה בור רק גובר. אתמול (ראשון) אינטר רשמה הפסד רביעי העונה, הפעם 2:1 לאטאלנטה והשלימה ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. באיטליה מדווחים כי המנהל המקצועי של הנראזורי, פיירו אוזיליו, מאס בהולנדי והוא יכנס ישיבה מכריעה ביום שלישי, בתקווה לחולל שינוי במצבה של הקבוצה.

עוד בנושא:

רומא חזרה למקום השני, אינטר הפסידה לאטאלנטה 2:1
אגוארו יבקש לעזוב כבר בינואר, פריס סן ז'רמן ומילאן בעקבותיו

מאמן אינטר, פרנק דה בור. GettyImages
הסוף מתקרב. דה בור/GettyImages

אוזיליו, שלפני המשחק בברגמו העניק לדה בור גיבוי בשיחה עם העיתונאים, רתח על ההופעה הרעה והתעלם כאשר נשאל לגבי עמדת המאמן כאשר ההערכה היא שדה בור יפוטר כבר בשלישי . אחרי שרודי גרסיה חתם במארסיי, פאביו קאפלו הפך למועמד המוביל לרשת את ההולנדי.

המכשול העיקרי הוא הרצון של ראשי אינטר לצרף את דייגו סימאונה בקיץ הקרוב. צ'ולו הבהיר כי הוא לא יאריך את חוזהו באתלטיקו מדריד ונדמה כי הוא הגיע למיצוי בוויסנטה קלדרון. הנראזורי ישמחו להיכנס להליך של שיקום תחת סימאונה, אולם קאפלו צפוי לדרוש חוזה ארוך טווח. אפשרות נוספת היא מינוי של מאמן עד סוף העונה ואז תתבצע הפנייה לסימאונה.

במסיבת העיתונאים בחר דה בור להאשים את השופט: "השוער שלהם הפיל את מאורו איקרדי, אבל לא הייתה אף שריקה. אנחנו בתקופה קשה, לצערי גם השופטים לא תורמים לעניין. הגישה של השחקנים רפויה, מלאה בפחד ואני לא מצליח להבין מדוע. נקודה אחת מארבעה משחקים היא בהחלט נתון מדאיג עבור מועדון כמו אינטר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מנצ'סטר סיטי וינסנט קומפני. רויטרס
אינטר מחכה. קומפני/רויטרס

ההולנדי הפתיע: "אני לא יודע אם אעמוד על הקווים במשחק הקרוב מול טורינו. אני עובד עם ההנהלה על הפרויקט כאן ויש לנו יחסים טובים, אבל אין לי שליטה על מה שהם יחליטו. התוצאות שלנו לא טובות".

בתוך כך, באיטלה טוענים כי אינטר תנסה לצרף את וינסנט קומפני כבר בינואר. הקפטן של מנצ'סטר סיטי סובל מפיחות משמעותי במעמדו אצל פפ גווארדיולה מאז הגעתו של ג'ון סטונס. קומפני בן ה-30 מחזיק בחוזה עד 2019, אבל בדיוק כמו סרחיו אגוארו אינו מרוצה ממצב העניינים תחת פפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully