וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: אגוארו יבקש לעזוב כבר בינואר, פריס סן ז'רמן ומילאן בעקבותיו

החלוץ השהה את החתימה על הארכת החוזה במנצ'סטר סיטי בשל היחסים הרעועים עם פפ, שרמז על עזיבה אפשרית של הארגנטינאי. במקביל, גוברים הדיווחים על הגעתו של פייר אמריק אובמיאנג לתכולים

אימג'בנק GettyImages

אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, כולל 4:0 צורם בברצלונה, אפשר כבר להכריז בצורה ברורה - מנצ'סטר סיטי נמצאת במשבר. הקבוצה של פפ גווארדיולה סיימה אמש (ראשון) רק ב-1:1 מול סאות'המפטון, תוצאה שגרמה למאמן לקיים שיחה בת שעה עם השחקנים בחדר ההלבשה. פפ נותר זועם על היכולת של שחקניו מול הקדושים כאשר רצף חמש המשחקים הרצופים ללא ניצחון הוא הראשון שלו כמאמן.

עוד בנושא:

עכשיו זו הקבוצה שלו: המהפכה הטקטית של אנטוניו קונטה שינתה את צ'לסי
מוריניו זעם על אנטוניו קונטה: "לא עושים ככה ב-0:4, זו השפלה"

סרחיו אגוארו, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מחפש את הדרך החוצה. אגוארו/GettyImages

בינתיים עולה כי היחסים בין גווארדיולה לסרחיו אגוארו הגיעו למבוי סתום, מצב ממנו יהיה קשה לצאת לדרך חדשה, כך טוענים הבוקר בתקשורת האנגלית. החלוץ הארגנטינאי מאוכזב מהמעמד שלו אצל המאמן והוא צפוי לבקש לעזוב כבר בינואר. קון כבר קיבל רמזים מצד פריס סן ז'רמן ומילאן, שסימנו אותו כיעד המרכזי שלהן לקראת חלון ההעברות הקרוב. על פי הדיווחים באנגליה, קיימת אפשרות כי החלוץ יבחר לעזוב רק בסוף העונה - וגם אז מילאן ופ.ס.ז' הבהירו כי הוא הן יהיו מוכנות לנהל משא ומתן להעברתו. הרוסונרי צפויים לעבור לבעלות חדשה בחודש הבא, מהלך שיכניס לקופת המועדון סכומי כסף כבירים ויאפשר להם לנהל משא ומתן על כוכב בסדר הגודל של אגוארו. גם בעיר האורות מתקשים להסתדר ללא זלאטן איברהימוביץ' כאשר אדינסון קבאני כבר הבהיר לראשי המועדון כי הוא לא יאריך את חוזהו.

בממלכה הסבירו כי העובדה כי פפ בחר לוותר על אגוארו, שכבש 11 שערים העונה, דווקא במשחק חשוב מול ברצלונה והשתמש בו רק לקראת הסיום בקאמפ נואו כאשר המפגש הוכרע, פגעה אנושות בביטחון של החלוץ. מאז השניים לא שוחחו כאשר קווין דה בראונה, דויד סילבה ונוליטו זכו ליחס שונה מצד המאמן. גווארדיולה התייחס לשמועות לגבי אגוארו בימים האחרונים וטען: "רק הוא יחליט מתי לעזוב". בשל היחסים הרעועים עולה כי החוזה החדש שהציעה לו הקבוצה, עד 2020, יישאר בגדר פנטזיה והוא ינצל את האפשרות לעזוב - שנתיים לפני תום חוזהו ב-2019.

אם הארגנטינאי אכן יעזוב את מנצ'סטר, גוברות השמועות כי מחליפו במועדון יהיה שחקנה של דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ הנהדר שקושר גם לריאל מדריד נשאר בסופו של דבר בגרמניה, אך כעת מדווח כי בעקבות היחסים הרעועים של פפ ואגוארו, אובמיאנג עשוי לעשות את דרכו לאיתיחאד בקרוב תמורת 58 מיליון ליש"ט. השחקן הודה כי בקיץ התקיימו שיחות בין אביו שהוא גם סוכנו ומנצ'סטר סיטי, אך הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully