וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי אדלשטיין: "לא באמת נתנו לו לעבוד, הלחץ ירד ממנו עכשיו"

23.10.2016 / 10:58

המאמן סיים את דרכו אחרי ארבעה חודשים בלבד, כשברקע שמועות על דרישות מצד השחקנים הזרים לפטרו: "אם זה נכון, מדובר בתעודת עניות למכבי תל אביב. דבר כזה לא היה קורה פעם"

יוסי ציפקיס

ארז אדלשטיין סיים הלילה (בין שבת לראשון) את דרכו כמאמן מכבי תל אביב בתום פגישה לילית עם הנהלת הקבוצה. הקדנציה של המאמן הג'ינג'י בצהוב נמשכה ארבעה חודשים בלבד, במהלכם רשם שלושה הפסדים רשמיים - שניים ביורוליג והפסד נוסף בגמר גביע ווינר, לצד שלושה ניצחונות ליגה. מי שיחליף אותו, באופן קבוע על פי דבריו של יו"ר המועדון שמעון מזרחי, הוא עוזר המאמן רמי הדר.

"הלחץ על ארז בתקופה האחרונה היה משהו שהוא לא חווה", אומר אחד ממקורביו ששוחח עמו מאז הפיטורים. "החל מחול שדים בהפסד בגמר גביע ווינר, והלחץ רק גבר עם כל פרסום בתקשורת שעסק בעתידו. זה היה לא ראוי ולא היה צריך להתנהל ככה, במכבי לא באמת נתנו לו לעבוד כמו שהוא יודע ומבין. התנאים לא היו אידיאליים, וזה הוביל לסיטואציה לא טובה. הלחץ ירד ממנו עכשיו".

בנוגע לפרסומים שהשחקנים הזרים עומדים מאחורי פיטוריו של המאמן, וכי דרשו מההנהלה של הצהובים את ראשו אמר אחד ממאמני ליגת העל הבוקר: "אם זה נכון, מדובר בתעודת עניות מדהימה להנהלה של מכבי תל אביב. אפשר לבוא ולבקש ממאמן תשובות על דברים ששחקנים אומרים לו, אבל מכאן ועד לפטר אותו הדרך ארוכה מאוד. דבר כזה לא היה קורה במכבי תל אביב של פעם".

עוד בנושא:
ארז אדלשטיין פוטר ממכבי תל אביב, מזרחי: "המינוי של הדר קבוע"
ההתבטאות ששברה את מכבי תל אביב: "גורם ספציפי מנסה לחסל אותי"
מחרוש, דרך בירנבוים ועד אדלשטיין: הפיטורים המהירים בהיסטוריה
מהראיון המשונה ועד ההודעה המפתיעה: סיכום הקדנציה של אדלשטיין

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
פעם זה לא היה קורה? אדלשטיין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully