וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף למרקו קילינגסוורת': קרטיס קלי חתם לחודש במכבי קרית גת

21.10.2016 / 15:59

הסנטר (28, 2.06) מגיע לתחנה שלישית בקריירה בישראל אחרי ששוחרר מהליגה הראשונה בלבנון. קלי ינסה לעזור לקבוצה של נתי כהן לרשום ניצחון ליגה ראשון על חשבון מכבי חיפה ביום שני

שחקן מכבי אשדוד, קרטיס קלי. ניב אהרונסון
שוב בישראל. קלי/ניב אהרונסון

מכבי קרית גת הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הפורוורד-סנטר קרטיס קלי, ששוחרר לאחרונה מהליגה בלבנון. קלי חתם בקבוצה לחודש ימים עם אופציה עד לסיום העונה כדי להחליף את מרקו קילינגסוורת' הפצוע ויערוך את הופעת הבכורה שלו כבר ביום שני נגד מכבי חיפה, כדי לנסות ולעזור לקבוצה שלו לרשום ניצחון בכורה העונה בליגה.

קלי (28, 2.06) הגיע לישראל בעונת 2011/12 להפועל תל אביב של ארז אדלשטין בליגה הלאומית, ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל. בעונת הבכורה היה אחד משחקני הנשמה שעזרו לה לרשום עונה סבירה שהסתיימה במקום השמיני בטבלה. את עונת 2013/14 פתח בליגה הראשונה באיטליה, אך אחרי זמן קצר שוחרר והגייע למכבי אשדוד/באר טוביה כשרשם 13.1 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק. בעונה שלאחר מכן הגיע בחודש אפריל להפועל תל אביב כדי להחליף את ג'רון מיימון שנפצע אך לא היה משמעותי. בעונה שעברה שיחק בליגה השנייה בטורקיה ואת העונה הנוכחית פתח בקבוצה הומנטמן מהליגה הראשונה בלבנון, אך שוחרר כעבור זמן קצר כשמי שהחליף אותו הוא אטר מאז'וק.

קרית גת פתחה את העונה בהדחה מגביע המדינה על ידי מכבי רעננה מהליגה הלאומית, המשיכה בתבוסה במשחק החוץ שלה למכבי אשדוד, ובשבוע שעבר, עם סגל חסר במיוחד, הציגה משחק טוב אך הפסידה בבית להפועל ירושלים. קלי יהיה הזר החמישי שנרשם העונה בקבוצה, אחרי שדבו ג'וזף הצטרף ערב פתיחת העונה במקומו של דבו ג'וזף, והרישום הזה לא עלה לקבוצה בחילוף של זר.

עוד בנושא:

שון דאוסון נחתך מניו אורלינס פליקנס וישוב למכבי ראשון לציון
קודם מכבי תל אביב, אחר כך בלאט: המומנטום הנהדר של מילאן מצ'באן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully