וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון נחתך מניו אורלינס פליקנס וישוב למכבי ראשון לציון

21.10.2016 / 10:09

חלום ה-NBA של הישראלי המוכשר הגיע לסיומו, לפחות לעונה הקרובה, לאחר שמיעט לקבל דקות משחק בטרום העונה. יחזור בקרוב ארצה ויערוך הופעת בכורה העונה מול קרית גת במחזור הבא

שו דאוסון. AP
חוזר לעיר היין. דאוסון/AP

זה היה באוויר, וכעת זה גם רשמי: שון דאוסון נחתך הבוקר (שישי) מניו אורלינס, וישוב בקרוב למכבי ראשון לציון. הגארד האתלטי קיווה להפוך לישראלי השני ב-NBA, אך מיעט לקבל הזדמנויות של ממש במשחקי טרום העונה של הפליקנס, במהלכם קלע בסך הכל הכל חמש נקודות בשלושה משחקים. הלילה נערך המשחק האחרון של הפליקנס בקדם העונה (הפסד 114:111 לאורלנדו), בו דאוסון לא שותף, ומיד בסיום הוא התבשר כי לא יקבל חוזה מובטח.

דאוסון החל את הקיץ הנוכחי בקבוצת ליגת הקיץ של וושינגטון, ולאחר מספר הופעות סבירות לא קיבל זימון למחנה הסופי. הזימון הגיע דווקא מניו אורלינס, אך מראש היה ברור כי סיכוייו לשרוד את הניפויים נמוכים מאוד, שכן לפליקנס היו 15 שחקנים עם חוזה מובטח, בצירוף חמישה שחקנים נוספים שנלחמו על מקום בסגל.

אשתקד היה דאוסון ה-MVP של העונה בליגת העל, לאחר שהעמיד ממוצעים של 15.7 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה, ו-12.9, 4.4 ו-2.3 למשחק במהלך הפלייאוף, בסיומו הצעיד את מכבי ראשון לציון לאליפות אדירה. כעת, כאמור, ישוב לעיר היין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully