וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדולאקיס התפטר מפנאתינייקוס, דיווח: גרשון בין המועמדים להחליפו

המאמן סיים את דרכו אחרי התבוסה ליריבה המושבעת אולימפיאקוס. ביוון טוענים שהבעלים שסיפר לוואלה! ספורט על יחסיו הקרובים עם גרשון עשוי לפנות לישראלי. גם פסקוואל חזק בתמונה

מערכת וואלה!

זעזוע בפנאתינייקוס: המאמן ארגיריס פדולאקיס התפטר הערב (שלישי) פחות מיממה אחרי התבוסה 88:63 אמש ליריבה המושבעת אולימפיאקוס. הירוקים אמנם רשמו ניצחון 76:84 על ז'לגיריס במשחק הראשון של העונה ביורוליג וסימנו וי גם במשחקם הראשון בליגה היוונית, אולם מעמדו של המאמן בן ה-52 ממילא היה רעוע וכעת הוא שילם את המחיר מוקדם מהצפוי. סלע המחלוקת, על פי מקורות ביוון, היה הכוונה של הנהלת פאו להנחית עוזר מאמן אמריקאי שיעבוד תחתיו, אולם פדולאקיס סירב.

עוד לא ברור מי יירש אותו על הקווים באואקה, אולם אחד המועמדים הפוטנציאליים הוא פיני גרשון, שהוזכר לא אחת כאופציה לאימון פאו. באתר 'קונטרה', אחד הפופולריים ביוון, פורסם כי גרשון הוא המועמד המוביל. פאו כבר פנתה לצ'אבי פסקוואל, שדרוש אוטונומיה מוחלטת. מועמדים נוספים לתפקיד הם סשה אוברדוביץ', שהיה מבוקש במועדון לפני כשנה וחצי, פנאיוטיס ינאקיס, שזכה עם המועדון בגביע אירופה הראשון שלה כשחקן ב-1996, ולוקה באנקי האיטלקי.

גרשון עלול להיתקל באופוזיציה מצד אוהדי פאו, שלא זוכרים אותו לטובה מימיו באולימפיאקוס. לאחרונה אמר בעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס בראיון לוואלה! ספורט כי "הטעות הכי גדולה היא שלא הבאתי את פיני גרשון לפאו".

לראיון המלא של דימיטריס ינאקופולוס לוואלה! ספורט

הפרשן פיני גרשון. ברני ארדוב
בדרך לאתונה? גרשון/ברני ארדוב

"הדבר שאני הכי מתחרט עליו, מאז שאני בתפקיד, הוא שלא החתמתי את פיני עוד באותה עונה", הוסיף. "הוא נמצא במקום גבוה במחשבות שלי. אם ז'ליקו הוא המאמן הטוב ביותר באירופה, אז פיני הוא מנהל המשחק הטוב ביותר. ב-40 הדקות של המשחק עצמו, כשעומדים על הקווים, הוא מספר 1. יש לו תפיסה ייחודית, הוא יודע לבצע שינויים תוך כדי תנועה, הוא מבין את הפסיכולוגיה של המשחק. היו בינינו שיחות, באמצע העונה ההיא ואחר כך גם בסיומה, ובכל פעם היו נסיבות שמנעו את ההגעה שלו". כשנשאל בנוגע לאפשרות שעוד יחתים את גרשון בעתיד, השיב ינאקופולוס כי "אולי בשנים הקרובות נראה את זה קורה".

הראיון היכה גלים ביוון ותפס כותרות ראשיות באתרי הספורט ביום חמישי האחרון ועל פי דיווחים, גם פדולאקיס עצמו היה נסער מהדברים.

זו הייתה הקדנציה של פדולאקיס באואקה, וגם הקדנציה הקודמת, שהחלה בקיץ 2012, הסתיימה באקורד דומה עם עזיבה סוערת ב-2014. פדולאקיס הצעיד את הירוקים בעבר לשתי אליפויות ולזכייה בגביע היווני. אם אכן גרשון בן ה-64 ימלא את מקומו, הוא יעשה צעד נדיר למדי ויהפוך לאחד מהמאמנים הבודדים שאימנו בשתי הקבוצות המובילות ביוון, אולימפיאקוס ופנאתינייקוס, שכידוע שונאות זו את זו ללא תנאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן פנאתינייקוס ארגיריס פדולאקיס. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
נפגע מהדברים של ינאקופולוס. פדולאקיס/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully