וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: עירוני נהריה רוצה להפתיע את באנביט

17.10.2016 / 17:01

כשהיא ללא ניצחון ליגה תחל הקבוצה של אריק אלפסי את דרכה באירופה ותנסה לעקוץ את הקבוצה הטורקית החזקה, שניצחה בליגה במחזור האחרון את דרושאפקה של דיוויד בלאט (19:00, ספורט 5)

אדריאן הרבשטיין

אחרי שצלחה בצורה מוצלחת את המוקדמות, תפתח מחר (שלישי) עירוני נהריה את שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א כשתארח את באנביט הטורקית (19:00, שידור ישיר בספורט 5). הקבוצה של אריק אלפסי שובצה לבית עם פרנקפורט, אריס סלוניקי, באקן ברס הדנית, נימבורק, דומז'אלה הסלובנית, בנאביט ומונאקו, כשחמש הראשונות תעפלנה לשלב הבא, כמו גם הקבוצה שתסיים במקום השישי עם המאזן הטוב ביותר מבין חמשת הבתים השונים.

נהריה מגיעה למשחק בהרגשה לא טובה אחרי ההפסד הביתי להפועל חולון שהיה השני שלהם בשני מחזורים בליגת העל, ובידיעה שהפסד נוסף למכבי אשדוד במחזור הבא עשוי להכניס אותם לקטגוריה של קבוצת תחתית כבר עם פתיחת העונה. מי שבינתיים עדיין לא מצאו את עצמם הם הגארד האמריקאי מרקוס טיג, ששמועות על החלפתו כבר החלו להופיע, וכן הפורוורד ניק פאוסט, שמציג לא מעט מהלכי התקפה טובים, אך רחוק מלהיות יציב. בנהריה מודעים לפערי הכוחות הגדולים מול הקבוצה הטורקית, אך מאמינים שבעזרת האולם הביתי וכן אלמנט ההפתעה שקיים במשחק ראשון במפעל, הם מסוגלים לרשום משחק טוב.

יהונתן שולדבראנד חוגג עם שחקני עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
רוצי לנצל את אלמנט ההפתעה. שחקני נהריה/אדריאן הרבשטיין

באנביט הטורקית היא אחת הקבוצות המנוסות באירופה מבין הקבוצות הטורקיות והיא משחקת ברצף במפעלים האירופיים החל מעונת 2004/5. הישג השיא שלה - חצי גמר היורוקאפ בעונת 2014/15. הקבוצה הנוכחית שינתה את פניה בצורה משמעותית מזו של השנים האחרונות, אך עדיין מדובר בקבוצה מנוסה מאוד וחזקה, שהפגינה עד כמה היא טובה בניצחון אמש על דרושאפקה של דיוויד בלאט במסגרת הליגה המקומית. המאמן סשו פיליפובסקי הסלובני מונה הקיץ לתפקיד מאמן הקבוצה אחרי קריירה שכללה קדניות באולימפיה לובליאנה וברומא, וצירף את בן ארצו אדו מוריץ', שחבר לגספר וידמאר- שני שחקני נבחרת סלובניה שמשחקים בקבוצה עוד מהשנה שעברה, לצד סנטר נבחרת פולין דמיאן קוליג. שני אמריקאים בלבד בבאנביט - ושניהם ניצחו אשתקד קבוצות ישראליות - ג'רמי צ'אפל שעשה זאת עם סראטוב נגד הפועל ירושלים וג'ורדן ת'יאודור הנהדר שהיה הכוכב של פרנקפורט שהדיחה את מכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully