וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ווימס: "לא צריך לתרץ, הובלנו ב-17 הפרש ונתנו להם לחזור"

28.9.2016 / 7:01

במכבי תל אביב היו מרוצים מהניצחון על בני הרצליה ברבע גמר גביע ווינר, אך לא מהנפילה ברבע השלישי. ווימס הוסיף: "לא שיחקנו בהגנה כמו שרצינו". ויקטור ראד צפוי להירשם למשחק נגד נהריה

באדיבות ONE

מכבי תל אביב העפילה אמש (שלישי) לחצי גמר גביע ווינר אחרי ניצחון דרמטי 74:77 על בני הרצליה ברבע הגמר. הקבוצה של ארז אדלשטיין לא הייתהרחוקה מהדחה סנסציונית כבר במשחקה הרשמי הראשון העונה, אחרי שפיגרה 72:69 פחות משלוש דקות לסיום, אך ידעה לצאת עם הניצחון. היתרון של הרצליה הגיע דווקא אחרי שהצהובים פתחו נהדר את המחצית השנייה וברחו ל-39:56.

נקודות האור של הקבוצה היו סילבן לנדסברג, שסיים עם 18 נקודות ויוגב אוחיון, שרשם 13 נקודות וחמישה אסיסטים. מי שלא הרשימו היו שחקני הפנים מאיק צירבס וקולטון אייברסון, שאמנם תרמו 9 ו-8 ריבאונדים בהתאמה, אך נראה היה כי הדרך להפעיל אותם עוד רחוקה מלהיות מושתתת במערך הקבוצתי והשניים סיימו עם 13 נקודות משותפות בלבד.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 74:77 את בני הרצליה בגביע ווינר
אדלשטיין סיכם: "אין ארוחות חינם"

שחקני מכבי תל אביב מאיק צירבס, סילבן לנדסברג, סוני ווימס. אדריאן הרבשטיין
דברים טובים ודברים שצריך לתקן. ווימס/אדריאן הרבשטיין

"התחלנו להירגע ברבע השלישי, נתנו להם להיכנס לקצב שלהם, לא שיחקנו בהגנה כמו שרצינו", סיכם את המשחק סוני ווימס, שסיפק משחק לא טוב, עם 9 נקודות ב-2 מ-7 מהשדה, אך התעורר במאני טיים וקלע שש נקודות קריטיות שהובילו לניצחון, "בסופו של דבר, ניצחנו וזה מה שחשוב. זה ניצחון קבוצתי טוב".

הגארד-פורוורד האמריקאי, שפספס חלק ממשחקי ההכנה בשל פציעה, סירב להתייחס לעומס המשחקים בימים האחרונים כסיבה ליכולת הלא משכנעת, "אני לא חושב שהטיסות השפיעו. לא צריך לתרץ, הובלנו ב-17 הפרש ונתנו להם לחזור. קל להם לחזור בצורה שהם משחקים. לקראת הסוף חזרנו לפוקוס ואני שמח שיצאנו עם הניצחון, לא משנה איך, השגנו את זה".

מכבי תל אביב תפגוש מחר (21:00) את עירוני נהריה בחצי גמר המפעל, עשרה ימים בלבד לפני מחזור הליגה הראשון, בו שתי הקבוצות ייפגשו באותו אולם, בעין שרה. מי שצפוי להירשם בטופס למשחק הקרוב הוא ויקטור ראד, שהיה מחוץ לסגל להתמודדות נגד הרצליה. אנדרו גאודלוק הפצוע ימשיך להיעדר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully