וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "שמח שניצחנו בדרך הזאת, אין ארוחות חינם"

27.9.2016 / 19:58

מאמן מכבי ת"א דווקא התעודד מהניצחון הדחוק על בני הרצליה: "לפעמים קל יותר לשחק באירופה מכאן. אנחנו קבוצה של 14 שחקנים שמחפשת את הזהות שלה". גורקה: "מאוכזב מהתוצאה, שמח שחזרנו"

באדיבות ONE

מכבי תל אביב עלתה הערב (שלישי) בקושי רב לחצי גמר גביע ווינר, לאחר שניצחה את בני הרצליה 74:77. הצהובים מצאו עצמם בפיגור בן 10 נקודות, ברחו ליתרון 17, אפשרו ליריבה לחזור לעניינים ורק טעויות של בני הרצליה במאני טיים מנעו הפתעה גדולה.

תקציר: מכבי תל אביב - בני הרצליה 74:77. אדריאן הרבשטיין
הוא דווקא מרוצה. אדלשטיין/אדריאן הרבשטיין

"בשלב כזה של העונה הכל יכול לקרות, אנחנו עדיין מחפשים את ההרכבים ואת הדרך ואת חלוקת הכוחות שלנו", אמר ארז אדלשטיין בסיום. "אני מאוד מבסוט שניצחנו בדרך הזאת, ולא שב-17 זה קפץ ל-20. אין ארוחות חינם, צריך לעבוד קשה בשביל לנצח כל משחק. פתחנו את המשחק לא טוב, וגם זה טוב לנו - צריך להבין איך להיכנס למשחק. חזרנו בדרך מסוימת, וצריך לדעת לשחק גם ביתרון 17. לא עשינו את זה נכון, בני הרצליה נכנסה לעניינים. זה המסר מהמשחק הזה - אני שמח שניצחנו בדרך הזאת. זו לא ליגה קלה, לפעמים קל יותר לשחק באירופה מאשר כאן וצריך ללמוד את זה. אנחנו קבוצה של 14 שחקנים שמחפשת את הזהות שלה. הסגל כל כך עמוק, גם אני צריך למצוא את ההרכבים הנכונים תוך כדי משחק".

במסיבת העיתונאים הוסיף אדלשטיין: "בעיית איבודי הכדור שלנו היא אקוטית וצריך לדעת להפעיל את אייברסון וצירבס מול הפאוור פוורדים בליגה. הרצליה שיחקו מצוין, אמרתי למיקי גורקה שהם שיחקו יפה, לא יודע אם לא הגיע להם לנצח איך שהמשחק התפתח, בצורה הכי כנה וישירה. כדור לפה וכדור לשם. סילבן לנדסברג קונה את את הדקות בזכות, הוא נע בלי כדור, תוקף את הטבעת, קשוב והולך לזרוק לסל בבוקר. הוא תמיד שם. הוא חיית משחק, רק שימשיך ככה".

על סאני ווימס, שהיה חלש למרבית המשחק אך בלט ברגעי ההכרעה אמר המאמן הצהוב: "הנוכחות שלו בהגנה היא מדהימה. ייקח לו זמן להיכנס לעניינים, הוא גמר את העונה שעברה די מוקדם, הוא עובד קשה, תפס אותו וירוס שהחזיר אותו אחורה. הוא לא מהמפונקים. יש עם מי ללכת למלחמה".

עוד בנושא:

רבע גמר גביע ווינר: מכבי תל אביב גברה על בני הרצליה 74:77

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הלך קשה/אדריאן הרבשטיין

מנגד, המאמן המפסיד מיקי גורקה סיכם: "הראינו אופי, שזה דבר מעודד מבחינתי. הפסדנו את המשחק ברבע השני, ב-15 דקות ראשונות שיחקנו קבוצתי ויפה, ב-5 הדקות האחרונות נתנו להם לקבוע את הקצב. מאותו הרגע התחלנו לרוץ אחריהם. חזרנו בהגנה, הרמנו את רמת האגרסיביות אבל ההבדל היה בהתקפה. ברגע שאנחנו מוזיזים את הכדור אנחנו נראים יותר כמו קבוצה. אני מאוכזב מהתוצאה, שבע רצון מזה שחזרנו. אם הפסדנו משחק כזה, טוב שזה קרה בגביע ווינר".

תום מעיין הוסיף: "בשביל מועדון כמו בני הרצליה, לא משנה באיזה מסגרת, להגיע לסיטואציה כזאת נגד מכבי זה תמיד אכזבה. יש לנו סגל ממש רעב העונה, שחקנים שעובדים שלוש או ארבע פעמים ביום, עושים את האקסטרות, הכי מקצוענים שיש. לצערי המזל לא היה איתנו. לומדים מטעויות, זאת תחילת עונה ואין מה להתרגש מזה יותר מדי".

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. אדריאן הרבשטיין
הכל הוכרע ברבע השני. גורקה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully