וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגודאלה: "היו לנו חורים בקבוצה, כעת יש מפלצת שתמלא אותם"

שחקן גולדן סטייט מאושר מצירופו של קווין דוראנט. קרי: "הציפיות שלנו מאוד, מאוד גבוהות". לברון: "אני רעב, כאילו לא זכיתי באליפות". כרמלו: "מעולם לא שיחקתי עם רכז כמו רוז"

עריכה: מרום שפיצר

המדיה דיי של ה-NBA נערך אמש (שני) והביא איתו כמה ציטוטים מעניינים מאוד של הכוכבים הגדולים בליגה. לברון ג'יימס התראיין לסוכנות הידיעות AP וסיפר שהמטרה האחרונה שנותרה לו היא, למעשה, המטרה הגדולה מכולן: להפוך לשחקן הגדול בכל הזמנים, לפני מייקל ג'ורדן. "זו המטרה האישית שלי", אמר קינג ג'יימס. "אני חושב שזו צריכה להיות המטרה של כולם. אני רעב כמו שהייתי בעבר. זה כאילו לא זכיתי עכשיו באליפות. טבע האדם הוא להירגע, אבל אתה עובד כל כך קשה ורואה את התוצאה הסופית, אז מדוע שלא ארצה לחוות את התחושה הזאת שוב?"

כשנשאל עד מתי ישחק באופן מקצועי השיב כוכב קליבלנד: "כרגע אני מרגיש טוב". לשאלה האם הוא מרגיש מספיק טוב כדי לשחק עוד עשר שנים, השיב בהומור: "כן, זה יאפשר לי לשחק עם או נגד בני".

עוד בנושא:

שובו של המאמנג'ר: לקראת פתיחת עונת 2016/17 של דטרויט פיסטונס
קליבלנד רוצה עוד תואר: כמה כוח נשאר ללברון אחרי השיא אשתקד?
אינדיאנה בונה על ג'ורג' ומיילס: הספלאש בראדרס של המזרח?
שיקגו נראתה בכיוון הנכון, אבל אז הגיעו רונדו ודויין וייד

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
רוצה להפוך לגדול בכל הזמנים, לא פחות. לברון/GettyImages

עם כל הכבוד לקינג ג'יימס, רוב העיניים העונה יופנו אל עבר סגנית האלופה מגולדן סטייט, שצירפה את קווין דוראנט לסגל שרשם את העונה הסדירה הטובה בהיסטוריה. על כן, דבריו של סטפן קרי לא כל כך מפתיעים: "הציפיות שלנו מאוד, מאוד גבוהות, כפי שהן צריכות להיות. אבל בכל שנה אני אומר שאי אפשר פשוט לקפוץ לאפריל, צריך לחיות את הרגע".

דוראנט עצמו נשאל האם היה עובר לווריירס אם קרי וחבריו היו מנצחים את לברון בגמר ואמר: "הם לא ניצחו, אז אני לא רוצה לדבר על זה. אני פשוט הולך להיות מי שאני כאן, אשחק כמו שתמיד שיחקתי. דבר לא השתנה אצלי, מלבד הגופיה".

אנדרה איגודאלה תיאר בצורה הטובה ביותר את החיזוק של גולדן סטייט: "היו לנו חורים בקבוצה, והשגנו מפלצת שתמלא אותם. יש לנו מפלצת בקבוצה כרגע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט. GettyImages
מי מפחד ממפלצות? קרי ודוראנט/GettyImages

גם בניו יורק הציפיות גבוהות. כרמלו אנתוני כבר לא יכול לחכות שהעונה תתחיל, אז יוכל לשתף פעולה עם דרק רוז: "מעולם לא שיחקתי עם מישהו כמו דרק. שיחקתי עם רכזים אחרים, אבל לא כמוהו. אני נרגש. לא הרגשתי ככה כבר הרבה זמן. הוא ממוקד בצורה בלתי רגילה כרגע, הוא בריא, יש לו ראש נקי והוא מוכן לנסות לעזור לנו לעמוד במטרות".

על השחקנים החדשים האחרים אמר מלו: "ג'ואקים נואה מאוד אינטנסיבי, מאוד אמוציונלי, אפשר לראות את זה באימונים. על קורטני לי אף אחד לא מדבר, הוא יהיה תוספת נהדרת עבורנו, הוא עושה את כל הדברים הקטנים. ברנדון ג'נינגס ממוקד ורוצה לנצח, הוא רוצה להנהיג אותנו".

קריסטאפס פורזינגיס, ששיחק אשתקד בעיקר בעמדה 4, מוכן לבלות את מרבית הדקות שלו בעמדת הסנטר: "אני חושב שזה ייטיב עם סגנון המשחק שלי, גם לשחק בקצב מהיר יותר יעזור. הקליעה שלי מבחוץ תפתח לגמרי את הצבע אם אשחק בעמדה 5".

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. GettyImages
"לא הרגשתי ככה הרבה זמן". כרמלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully