וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ירושלים ימשיכו לחכות לאמארה סטודמאייר: יחמיץ את רבע גמר גביע ווינר

הפועל ירושלים הותירה את הסנטר האמריקאי מחוץ לסגל למשחק מול הפועל תל אביב ביום שלישי (20:00). מכבי תל אביב תפגוש את בני הרצליה (17:45), ויקטור ראד ודגן יבזורי לא ישחקו. רשת "קפה גרג" תשלם לצהובים מיליון שקלים בעונה

עריכה: מתן חדד

כבר חודשים ארוכים מפנטזים אוהדי הפועל ירושלים על הרגע שבו יראו מקרוב את אמארה סטודמאייר משחק בגופייה מספר 1 של קבוצתם. עד כה זה לא קרה: הם יכלו לצפות בו רק דרך מסך הטלוויזיה במשחקי ההכנה באיטליה וביוון, ומשחק האימון מול הפועל חולון במלחה נערך מאחורי דלתיים סגורות. כעת מתברר שההמתנה תימשך לפחות 48 שעות יותר מהצפוי.

סגנית האלופה הודיעה כי סטודמאייר הוא השחקן שיישאר מחוץ לסגל במשחק רבע גמר גביע ווינר, ביום שלישי ב-20:00 בנהריה נגד הפועל תל אביב (שידור ישיר בספורט 5). גם בצד השני לא יוכל שרון אברהמי ליהנות מהרכב מלא והוא יחסר את רביב לימונד, שיחמיץ את פתיחת ליגת העל בעוד כמעט שבועיים בגלל פציעה בקרסול.

אחרי מסע של שבעה משחקי הכנה באירופה, שבהם עמד מאזנה של ירושלים על שלושה הפסדים וארבעה ניצחונות, היא מתייצבת מול הטראומה שספגה בתחילת העונה שעברה: גם אז היא פגשה את הפועל תל אביב ברבע הגמר, והפסידה 72:66.

שחקן הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר. ניב אהרונסון
האוהדים יחכו עוד קצת. סטודמאייר/ניב אהרונסון

הפועל תל אביב, שקיימה רק ארבעה משחקי הכנה - כולם מול יריבות ישראליות, לא עלתה למגרש מזה יותר משבועיים. אחת הדמויות המעניינות בשורותיה דווקא לא תהיה על הפרקט אלא בשורות הראשונות ביציע: המנהל הספורטיבי אפי בירנבוים, בהופעתו החצי רשמית הראשונה בתפקיד.

עוד קודם, ב-17:45 (גם כן בשידור ישיר בספורט 5), יוכלו אוהדי מכבי תל אביב להתרשם בפעם הראשונה בארץ מקבוצתם החדשה תחת הדרכתו של ארז אדלשטיין. הצהובים יפגשו ברבע הגמר את בני הרצליה, כשמהסגל שלהם ייעדרו ויקטור ראד ודגן יבזורי, נוסף על אנדרו גאודלוק הפצוע.

קווינסי מילר עבר היום ניתוח ארתרוסקופיה בברכו, ובקבוצה מביעים בשלב זה שביעות רצון מקצב החלמתו. גורמים במכבי מאמינים שהוא ישוב לפעילות עוד במהלך המחצית השנייה של העונה הקרובה. רשת "קפה גרג" חתמה על הסכם חסות עם הצהובים, ושמה יתנוסס על גב הגופיות של השחקנים תמורת מיליון שקלים בעונה.

מכבי תל אביב, מחזיקת גביע ווינר מהעונה שעברה, מגיעה לזירה הישראלית אחרי ניצחון על פנאתינייקוס והפסד לצסק"א מוסקבה בטורניר גומלסקי. מן העבר השני תחסר הרצליה את הקפטן אבירם זליקוביץ', שיחמיץ את פתיחת הליגה בגלל פציעה בברך.

עוד בנושא

גביע ווינר נפתח עם ניצחונות של עירוני נהריה וראשון לציון
שיבק: "אין אצלי כוכבים", רחימי: "חסר לנו איזון במשחק החוץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully