וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "אין אצלי כוכבים", רחימי: "חסר לנו איזון במשחק החוץ"

26.9.2016 / 22:29

מאמן מכבי ראשון לציון אמר לאחר הניצחון בגביע ווינר על מכבי חיפה: "חי טוב עם הלחץ הזה". אריק אלפסי: רוצה שנשחק פתוח יותר". קטש: "גם כשאנחנו בריאים אין לנו סגל מספיק רחב"

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. אדריאן הרבשטיין
"זלמנסון שומר נפלא". שיבק/אדריאן הרבשטיין

עונת 2016/17 בכדורסל הישראלי נפתחה היום (שני) באופן רשמי עם יריית הפתיחה של משחקי גביע ווינר. האלופה מכבי ראשון לציון פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון 68:79 על מכבי חיפה ועלייה לחצי הגמר, בעוד עירוני נהריה הביסה את הפועל אילת הפצועה, 50:69.

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק: "אצלי אין כוכבים, בדרך כלל אני לא מדבר על מה שאני אומר בחדר ההלבשה, אבל לפני המשחק נתתי לזלמנסון מחמאות על ההגנה שלו, הוא שומר נפלא, אמרתי לו שהוא מקבל את הדקות בזכות ההגנה. אני חי טוב עם הלחץ הזה, לא אומר שאין לחץ, אבל צריך להתמודד איתו. מראש הכוונה וההחלטה הייתה ללכת על חמישה זרים ולשחק עם ארבעה בליגה, מטעמים כלכליים, הרבה כסף מונח על השולחן. נמשיך עם זה. כל הזמן עובדים בשביל למלא את הקופה שמצריכה להחזיק קבוצה בסדר גודל הזה".

אבי בן שימול: "אלה הדברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים, אנחנו מכירים את הליגה, דרך ההגנה מנצחים משחקים. אנחנו לומדים להכיר אחד את השני, אנחנו בינינו, אנחנו עם אריק, הרבה חבר'ה חדשים. מנסים הרבה דברים, זה קורה, עדיף שהטעויות יקרו עכשיו. הסגנון אחר משל שנה שעברה, אז התחלנו יותר פנסי כזה, זה היה נראה יותר מרשים מהצד, אבל היינו עקביים בעניין ההגנה".

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי. אדריאן הרבשטיין
"נקווה שהמנהלת תבוא לקראתנו". רחימי/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי: "חסר איזון במשחק החוץ. רואים את זה בסטטיסטיקה, גם באי יכולת שלנו לשחק משחק פנים. משחקי האימון הם אינדיקציה במידה ויש לך את כל הכלים, אנחנו חסרנו את הרכז בשני משחקי ההכנה הראשונים. אני רואה את הנסיעה לארה"ב כבונוס, השחקנים מתרגשים אבל יש לי חשש מבחינת הלו"ז, 24 שעות אחרי שאנחנו ננחת אנחנו נשחק בהרצליה, זאת ההחלטה של המנהלת. יש לנו שלושה משחקים בשבעה ימים, ניסינו להזיז את זה ונקווה שהמנהלת תבוא לקראתנו".

עמית שמחון: "היו חלקים שהיינו במשחק, חלקים שפחות, התיאום בינינו הוא עוד לא ברמה שקבוצה אנחנו רוצים להגיע אליה. אני מאמין שזה יגיע, אנחנו עם הרבה שחקנים חדשים ובכל יום יש התקדמות. אנחנו עובדים על הדברים שאנחנו פחות טובים בהם, מנסים להתגבש כקבוצה. כשיגיעו המשחקים הראשונים של הליגה נהיה מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
"בהתקפה לא היה מספיק תיאום". אלפסי/אדריאן הרבשטיין

אריק אלפסי, מאמן עירוני נהריה: "זו עדיין תחילת העונה. אני שמח ששמרנו טוב מאוד וחשוב שנשמור על היכולת הזו. בהתקפה לא היה מספיק תיאום, צריך לעבוד על הדברים האלה ולראות אילו הרכבים אנחנו רוצים לראות. יש לנו עומק טוב בספסל, ניב ברקוביץ' עלה ושינה את הקצב היום. אני כן רוצה לראות את הקבוצה שלי יותר במשחק פתוח יותר".

"אנחנו צריכים לדעת לרוץ בהרכבים מסוימים ולנסות לגמור משחקים מוקדם. רצנו יפה מאוד ברבע השלישי ופתחנו הפרש משמעותי. אני לא רוצה להגיד שנרדמנו, אבל קבלת ההחלטות בהתקפה לא הייתה מספיק טובה. בחצי הראשון לא קלענו באחוזים שאנחנו יכולים לקלוע". על הזרים בקבוצתו אמר: "הוא ילד מאוד כשרוני. צריך לכוון אותו בכל אימון וכל יום, לעשות התאמות כדורסל אירופאי. גם מרקוס טיג צריך לעשות את ההתאמות האלו. לגבי טיירון נאש, הוא שחקן מאוד אינטיליגנט, מבחינה הגנתית הוא יהיה שם. כשהוא ייצא מהחלודה הוא יעזור לנו מאוד".

ניב ברקוביץ': "אריק רוצה לראות כדורסל אגרסיבי ושנלחץ מהתחלה. לא שיחקנו היום טוב בהתקפה והיינו קצת מפוזרים. עם זאת, שמרנו את אילת על 50 נקודות וזה מדהים, חשוב להמשיך ללחוץ ככה. השאיפה שלי היא לפתוח בחמישייה אך אם אריק רוצה שאעלה מהספסל, ואביא משם אנרגיות ואחריות - אני מאחוריו. אין לנו ציפיות מוגדרות, כרגע הדבר החשוב הוא המשחק באירופה".

עודד קטש מאמן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
"צריך להיות בצמרת בכל מחיר". קטש/אדריאן הרבשטיין

עודד קטש סיכם: "קשה לי להסביר את המצב שאנחנו נמצאים בו, מבלי להכנס לתירוצים. גם עם שחקנים בריאים אין לנו סגל מספיק רחב, אנחנו לא מוכנים למאבקים ברמות האלה. התחלנו אחרונים ומרגישים את זה ביום יום. חסרים לנו שחקנים לאימונים מכמה סיבות, אך בכל מקרה אנחנו צריכים להיות בצמרת ועלינו להגיע לשם בדרך כזו או אחרת".

"כשפייריה הנרי יחזור זה יוריד את הלחץ מאפיק וחנן, וגם יעזור לשחקנים אחרים להראות יותר טוב. לאחר מכן רוס יחזור ואם נצליח לצרף שחקן ישראלי נוסף זה יעזור לנו מאוד. הקבוצה לא מוכנה, אנחנו לא בשיא הכושר שלנו ולא מלאים בשחקנים. התחושה כרגע היא שצריך לנסות למזער נזקים ולהדביק פערים".

חנן קולמן: "היינו בסדר ברבע הראשון אך בהמשך לא שיחקנו כדורסל חכם. אנחנו קבוצה חדשה ומנסים להבין אחד את השני. לוקח זמן להכנס לעניינים, אך בנו פה קבוצה שיכולה להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully