וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינו ראיולה: "זלאטן הסביר לי שהוא רוצה לסיים את הקריירה בנאפולי"

סוכנו של השבדי המופלא חשף: "לאיברהימוביץ' יש את המנטליות של נאפולי", "לא רציתי שבאלוטלי ישחק באיטליה", "אופ"א הורסת את הכדורגל באירופה", וגם: המתקפה על פפ גווארדיולה נמשכת

אחד המעברים המתוקשרים ביותר של קיץ 2016 היה של זלאטן איברהימוביץ' למנצ'סטר יונייטד. הענק השבדי, שפרש מהנבחרת אחרי אליפות אירופה בצרפת, פתח את הקדנציה שלו במדי השדים האדומים בסערה עם ארבעה שערים בארבעת המחזורים שלו בליגה האנגלית בנוסף לשער ניצחון על לסטר במגן הקהילה. בזמן שבאנגליה בטוחים כי ז'וזה מוריניו לוחץ על ראשי המועדון להציע לזלאטן הארכת חוזה, סוכנו של החלוץ הנהדר, מינו ראיולה, שיגר היום (חמישי) רמז לקראת המשך דרכו של השבדי, כזה שעשוי להדאיג את יושבי אולד טראפורד.

"זלאטן הסביר לי שהוא ישמח לסיים את הקריירה בנאפולי", טען ראיולה בראיון לתקשורת האיטלקית: "הוא זוכר היטב את האווירה בסאו פאולו, אבל לצערי כרגע אין אפשרות שהמועדון ישיג את התקציבים כדי להחתים אותו. אני לא יודע אם אאורליו דה לאורנטיס הביע עניין באיברה בקיץ האחרון, כי הכסף באיטליה לא מספיק עבור זלאטן. אם יש משהו שנכנס ללב של איברהימוביץ' במשחק הפרידה מצ'ירו פרארה, זו הקהל בסאו פאולו. הוא הסביר לי שהחיבור שלו עם האוהדים יכול להיות מיוחד. יש לו את המנטליות של נאפולי".

עוד בנושא:

שישי באנגליה: צ'לסי תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול ליברפול
האצטדיון האולימפי בקייב יארח את גמר ליגת האלופות ב-2018
ניימאר: "בחרתי להישאר כי אני מרגיש בבית, אני לא מדמיין את עצמי מחוץ לברצלונה"

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. GettyImages
יחזור לאיטליה? זלאטן/GettyImages

סוכן העל לא ויתר על הזדמנות להגן על חביבו - מריו באלוטלי: "לא רציתי שהוא ישחק באיטליה העונה. תמיד שהוא נמצא שם יש לו תירוצים, אני חושב שניס היא אפשרות מיוחדת עבור מריו לחזור אל המסלול". התקשורת האיטלקית לא פספסה הזדמנות לתהות לגבי עסקת העברתו של גונסאלו היגואין ליובנטוס: "אני חושב שנאפולי עשתה עסקה טובה, אין שום סיכוי שפיפיטה שווה 90 מיליון יורו. עדיף למכור את היגואין בסכום הזה ואולי להתחרט מאשר לא למכור אותו ואז לנשוך את השפתיים".

"הכדורגל האירופי זקוק למהפכה. הדבר החשוב ביותר הוא להתנתק מאופ"א בצורה חד צדדית", הסביר: "אי אפשר לתת להם לנהל את הטורנירים הגדולים ואת הכספים שמושקעים בכדורגל. המועדונים הגדולים לא מבינים שאופ"א הורגת כל חלקה טובה באירופה".

ומה לגבי פפ גווארדיולה? ראיולה עבר למצב מתקפה: "אני לעולם לא יכול לעודד קבוצה שהוא מאמן. יונייטד פתחה את העונה אחרי כמה עונות קשות והפסד האליפות ליריבה העירונית עשוי להפוך למשהו בלתי נסבל עבורם. אני יודע שהשחקנים שם לא ויתרו לרגע על זכייה באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully