וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "בחרתי להישאר כי אני מרגיש בבית, אני לא מדמיין את עצמי מחוץ לברצלונה"

לירן מוסלי, ברצלונה

15.9.2016 / 16:00

הכוכב הברזילאי ערך מסע"ת לכבוד הפיכתו לשגריר העולמי החדש של ג'ילט, והודה: "דיברתי עם הרבה מועדונים, אני מרגיש שתהיה השנה עונה נהדרת ונזכה בהרבה תארים". על ברזיל: "היו שנים קשות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניימאר באירוע של ג'ילט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניימאר ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה השיקה ברצלונה שיתוף פעולה עם חברת ג'ילט, ובה התייחס לשמועות האחרונות על המשא ומתן שניהל עם פריס סן ז'רמן: "אני לא נכנס למספרים, אבל דיברתי עם הרבה מועדונים. בחרתי להישאר בברצלונה כי כאן אני מרגיש בבית. אני מאושר כאן ונהנה מהעיר והקבוצה. אני לא מדמיין את עצמי מחוץ לברצלונה".

במסגרת שיתוף הפעולה יכהן הברזילאי כשגריר העולמי החדש של ג'ילט, ויצטרף לשמות כמו פדרר, מסי, תיירי הנרי וטייגר וודס. לאחרונה סייע ניימאר לתמוך בקמפיין "מושלם אינו יפה" באולימפיאדת ריו.

במסיבת העיתונאים נשאל ניימאר על שיתוף הפעולה שלו עם מסי וענה: "יש לי הבנה מעולה עם מסי. הוא השחקן הכי טוב שראיתי מימי. ולכן קל לנו כל כך להסתדר. בכלל, אני הוא וסוארס מסתדרים בינינו. כשאנחנו יחד אנחנו מגיעים להזדמנויות".

כשנשאל על העונה הנוכחית של בארסה השיב ניימאר: "פספסנו את ליגת האלופות בשנה שעברה, הייתה אכזבה גדולה. אבל אני מרגיש שתהיה השנה עונה נהדרת ונזכה בהרבה תארים. זה לא היה קל לזכות באליפות שנה שעברה ולהבקיע הרבה שערים".

על ברזיל אמר: "הייתי גאה להיות חלק מהנבחרת בריו. חיכינו לזה הרבה זמן. ברור שהיו שם אתגרים, אבל כולם לקחו את זה ברצינות. לברזיל יש כמה מנהיגים, לא רק אני. היו לנו שנים קשות, אבל תמיד היו שחקנים ברמה עולמית. עכשיו יש מאמן שמתאים לקבוצה".

במסגרת שיתוף הפעולה, ג'ילט תציג את סדרת "רגעים של דיוק על המגרש" באתר של ברצלונה. שם יופיעו רגעים נבחרים של הכוכבים, בנוסף למותג תהיה נוכחות בכל הערוצים הדיגיטליים של ברצלונה ובשלטי הפרסום בקאמפ נואו.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully