וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו חוזר לליגה האירופית: "אנחנו לא רוצים לשחק במפעל הזה"

מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל פיינורד והפורטוגלי שב למפעל לראשונה מאז הזכייה ב-03': "המועדון לא רוצה להיות פה, אני והשחקנים לא רוצים להיות פה". זלאטן עשוי לערוך בכורה בליגה האירופית

אימג'בנק GettyImages

ז'וזה מוריניו חוזר בחוסר חשק מופגן לליגה האירופית. מנצ'סטר יונייטד תתארח הערב (חמישי, 20:00) אצל פיינורד במה שיהיה המשחק הראשון של המאמן הפורטוגלי במפעל מאז שהוא זכה בו (אז גביע אופ"א) עם פורטו ב-2003. אבל אם מישהו חושב שמוריניו מתרגש, הוא טועה בגדול.

מאז הזכייה בגביע אופ"א לפני 13 וחצי שנה, מוריניו אימן ב-133 משחקי ליגת האלופות וזכה במפעל פעמיים. זלאטן איברהימוביץ' אגב, מעולם לא שיחק בליגה האירופית. "זה לא מפעל בו מנצ'סטר יונייטד רוצה להיות, זה לא מפעל בו אני רוצה להיות, זה לא מפעל בו השחקנים רוצים להיות", אמר מוריניו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

השדים האדומים כבר שיחקו בליגה האירופית פעמיים בשנים האחרונות, אבל זה היה אחרי נשירה מוקדמת מליגת האלופות - היישר לשלבי הנוק אאוט. הפעם האחרונה בה מנצ'סטר יונייטד התחילה את העונה האירופית שלה במפעל המשני הייתה בעונת 1995/96. אז זה נגמר בהדחה מוקדמת על ידי רוטור וולגוגראד הרוסית.

"אנחנו צריכים להיות ריאליים ולהבין שאנחנו בליגה האירופית. נתייחס למפעל הזה בכבוד", אמר מוריניו, "נרצה להשיג תוצאה טובה, והדחה כבר אחרי שלב הבתים זו לא תוצאה טובה. התפקיד שלי הוא לעורר מוטיבציה בשחקנים, כי יודע שהליגה האירופית היא לא משהו שכדורגלנים חולמים עליו".

עוד בנושא:

הערב בליגה האירופית: מנצ'סטר יונייטד אצל פיינורד
דיווחים באנגליה: הנריך מחיטריאן אינו מרוצה מהצבתו באגף

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם זלאטן איברהימוביץ'. AP
זלאטן מעולם לא שיחק בליגה האירופית, מוריניו לא היה שם שנים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully