וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: הנריך מחיטריאן אינו מרוצה מהצבתו באגף

בממלכה טוענים שהארמני של מנצ'סטר יונייטד, שאיכזב בדרבי מול הסיטי ולא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול פיינורד, מאוכזב מעמדתו בקבוצה עד כה. מרכוס רשפורד: "הערצתי את רונאלדו בתור ילד"

עריכת וידאו: אוהד פיטר

מנצ'סטר יונייטד פירסמה את הסגל למשחק מול פיינורד מחר (חמישי), במסגרת הליגה האירופית. המאמן, ז'וזה מוריניו, השאיר מספר שחקנים בולטים בחוץ, כולל הקפטן ויין רוני והקשר הנריך מחיטריאן, כאשר באנגליה טוענים שהוא עדיין לא החלים באופן מלא מהפציעה שספג במהלך משחקו במדי נבחרת ארמניה.

במקביל, בממלכה מדווחים כי מחיטריאן לא מרוצה מכך שעד כה הוא משחק באגף ולא בעמדה המועדפת עליו, מאחורי החלוץ. הארמני שפתח לראשונה בדרבי והיה חלש, איבד הרבה כדורים באותו משחק ובאופן כללי נראה אבוד. יש לציין כי גם במשחקים הקודמים, בהם שולב כמחליף, הוצב באגף. בעונה שעברה בדורטמונד מחיטריאן שיחק בעמדה בה הוא רגיל לשחק, כבש 11 שערים ובישל 15 נוספים.

אם לא די בכך, עיתון במנצ'סטר פרסם טור שכותרתו: "ז'וזה מוריניו מגביל את פול פוגבה". בטור נטען כי הטקטיקה של המיוחד לא מתאימה לסגנון המשחק של הקשר, וכי בצורה הזו לא ניתן יהיה להפיק ממנו את המירב.

עוד בנושא

אל חאג'י דיוף תוקף את סטיבן ג'רארד: "אף אחד לא יותר אנוכי ממנו"
דיווח: מנצ'סטר יונייטד התירה את חוזהו של בסטיאן שווינשטייגר

הנריך מחיטריאן שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
צרות במנצ'סטר? מחיטריאן/GettyImages

מרכוס רשפורד שצפוי לקבל קרדיט מחר, זוכה לשתף פעולה העונה עם ויין רוני וזלאטן איברהימוביץ', שניים מטובי החלוצים של הדור הנוכחי באירופה, ועם מספר כוכבים גדולים נוספים, אך מסתבר שהמודל לחיקוי של ילד הפלא של מנצ'סטר יונייטד בכלל עזב את אולד טראפורד כבר ב-2009. מדובר כמובן על כריסטיאנו רונאלדו, שכיכב במדי השדים אדומים במשך שש עונות ועבר לריאל מדריד כאשר ראשפורד היה בן 11 בלבד.

"כשהוא הגיע ליונייטד הוא היה מושא ההערצה של כולם", סיפר, "מה שהכי הרשים אותי היה העובדה שהוא צעיר וכבר שאף להיות השחקן הטוב בקבוצה. הוא עבד קשה בכל משחק וכל יום בחדר הכושר וניתן היה לראות את התוצאות על הדשא. הוא באופן גלוי רצה להפוך לשחקן הטוב בעולם. זו לא יוהרה או משהו כזה, ככה צריך לחשוב אם רוצים להשיג דברים. כל השחקנים הכי טובים נוקטים בגישה הזו".

החלוץ בן ה-18 פרץ בסערה אשתקד. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית, מול מיטייאלנד, וסיים עם צמד. שלושה ימים לאחר מכן שיחק לראשונה במסגרת הפרמיירליג, והפציץ צמד בניצחון על ארסנל. בהופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת הוא מצא את הרשת מול אוסטרליה וגם בדרבי הראשון שלו רשפורד הרשית. העונה הספיק לכבוש שלושער בבכורה שלו באנגליה הצעירה ולכבוש שער ניצחון בתוספת הזמן על האל סיטי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully