וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חאג'י דיוף תוקף את סטיבן ג'רארד: "אף אחד לא יותר אנוכי ממנו"

הסנגלי ששיתף פעולה עם הסמל של המרסיסיידרס טען: "סטיבן קינא בי ובבאלוטלי, הוא לא אוהב אנשים עם אופי. לא אכפת לו מאף אחד מלבד עצמו, הוא העדיף להפסיד כל עוד הבקיע"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הראיון המשעשע של מריו באלוטלי

מריו באלוטלי לא היה יכול לבקש הופעת בכורה טובה יותר בצרפת. החלוץ הסורר כבש ביום ראשון צמד ב-2:3 של ניס על מארסיי וגרם לרבים לתהות האם, סוף סוף, יצליח להגשים חלק מהפוטנציאל הגדול שלו.

בליברפול, כמובן, זה לא עבד. החלוץ עבר למייטי רדז בקיץ 2014 תמורת 16 מיליון ליש"ט, כמחליף של לואיס סוארס, אך כבש רק שער ליגה אחד, לפני שהושאל למילאן ולבסוף שוחרר.

אל חאג'י-דיוף טוען שאחת הסיבות לכך היתה קשורה בסמל הגדול של המרסיסיידרס: סטיבן ג'רארד. "אמרתי למריו לא ללכת לליברפול", אמר הסנגלי, ששיחק במדים האדומים בין 2002 ו-2005. "זה לא היה בשבילו, הדברים לא היו יכולים להסתדר עם ג'רארד, שמעולם לא היה כשרוני כמוהו ואז אמר עליו דברים ראים. ג'רארד הוא אדם קנאי שלא אוהב אנשים עם אופי. מריו אדם טוב, הוא לא מסוג האנשים שיגרמו לצרות בחדר ההלבשה. יש הרבה דברים שממציאים עליו. אנשים ממציאים עליו סיפורים, אבל רובם שטויות".

דיוף הוסיף: "ג'רארד קינא בי בתחילת הדרך, כשהעולם היה לרגלי. אף אחד לא יותר אנוכי ממנו, לא אכפת לו מאף אחד אחר. הוא העדיף שליברפול תפסיד כל עוד הוא יבקיע. החבר'ה הוותיקים של ליברפול לא יכולים לסבול אותו".

עוד בנושא:

באלוטלי: "ליברפול הטעות הגדולה בחיי, לא מאוחר לזכות בכדור הזהב"
צרפת: באלוטלי כבש צמד בבכורה והוביל את ניס ל-2:3 על מארסיי

שחקני ליברפול סטיבן ג'רארד, מריו באלוטלי. GettyImages
שידוך לא מוצלח במיוחד. ג'רארד ובאלוטלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully