וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר יונייטד התירה את חוזהו של בסטיאן שווינשטייגר

השדים האדומים ישלמו לקשר כ-10 מיליון יורו אחרי עונה מאכזבת וחוסר האמון מצד מוריניו. מארסיי כבר מחזרת אחרי שווינשטייגר, שהצהיר כי יונייטד תהיה קבוצתו האחרונה. יודיע על פרישה?

עריכת וידאו: אוהד פיטר

האם הקדנציה של בסטיאן שווינשטייגר במנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיומה? על פי הדיווחים היום (שלישי) דווקא בתקשורת הספרדית עולה כי השדים האדומים הגיעו להבנות עם הקשר בנוגע להתרת חוזהו. אלוף העולם עם נבחרת גרמניה צפוי לקבל סכום המוערך בעשרה מיליון יורו כדי להפסיק את ההתקשרות שלו עם יונייטד, שנה לפני סיום ההסכם עליו חתם בקיץ 2015.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
סוף הרומן? שווינשטייגר/GettyImages

הדיווח אודות סיום דרכו של שווינשטייגר לא מפתיע. הקשר בן ה-32 לא נכלל בתוכניות של ז'וזה מוריניו מאז שהמאמן הוא החליף את לואי ואן חאל. הפורטוגלי הבהיר לגרמני כי אין לו עתיד באולד טראפורד, וחרף התעניינות מצד קבוצות בטורקיה ואפילו סלטיק, שווייני דאג להבהיר כי יונייטד תהיה קבוצתו האחרונה בקריירה.

בצרפת טוענים כי מארסיי פנתה לנציגיו של הקשר בתקווה לצרף אותו לסגל, אם הוא ישוחרר מיונייטד. לא ברור האם שווייני יודיע על פרישה, קצת אחרי שבחר לסיים את הקדנציה המפוארת שלו במדי נבחרת גרמניה. בעונה הקודמת רשם שוויינשטייגר 13 הופעות ליגה במדי השדים האדומים, בהן הרשית שער בודד.

עוד בנושא:

אין כבוד: בסטיאן שווינשטייגר מושפל במנצ'סטר יונייטד ומחפש כיוון חדש
בסטיאן שוויינשטייגר פרש מנבחרת גרמניה: "חוויתי רגעים גדולים, תודה לכולם"
ידידות: בסטיאן שווינשטייגר פרש מגרמניה עם 0:2 מול פינלנד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully