וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התקרית עם מוסא: מירזה טלטוביץ' הודח מסגל נבחרת בוסניה

מאמן הנבחרת, דאמיר מולאמרוביץ', החליט שהשחקן לא ישותף במשחק קמפיין מוקדמות היורובאסקט מול שבדיה: "קפטן לא יכול להתנהג כך". השחקן עצמו התנצל: "עשיתי טעות, מצטער על הדרך בה הגבתי"

צילום מסך

בלאגן גדול בנבחרת בוסניה בכדורסל. לאחר העימות שהתנהל ביום שבת האחרון בין שחקן מילווקי באקס, מירזה טלטוביץ', והכישרון הצעיר בין ה-17, דז'נאן מוסא, החליט המאמן דאמיר מולאמרוביץ' להדיח את כוכב ה-NBA מסגל הנבחרת לקראת המשחק מול נבחרת שבדיה. מולאמרוביץ' החליט לבטל את כרטיס הטיסה של השחקן, בעקבות ההתנהגות ה"לא מקובלת" של טלטוביץ' בסיום ההפסד לרוסיה (78:67).

הכל התחיל כאשר מוסא הצעיר התעמת עם טימופיי מוזגוב הרוסי, מה שגרר תגרה בין שחקני שתי הנבחרות על הפרקט. מי שלא קיבל בקלות את התנהגותו של השחקן הצעיר הוא טלטוביץ', כאשר לקראת סיום המשחק נרשם בין השניים ויכוח סוער. מוסא אף פרץ בבכי בסיומו, בעוד טלטוביץ' התעמת מילולית גם עם מספר אוהדים של הנבחרת. בעקבות ההתנהגות המאמן החליט ששחקן הבאקס לא ייצטרף למשחק האחרון בקמפיין מול שבדיה, אותו הבוסנים צריכים לנצח בהפרש אסטרונומי על מנת להעפיל ליורובאסקט.

עוד בנושא:

בלגן בנבחרת בוסניה: צפו בעימות בין דז'נאן מוסא ומירזה טלטוביץ'
נבחרת רוסיה העפילה ליורובאסקט, גרמניה הובכה בדנמרק

מירזה טלטוביץ' נבחרת בוסניה. AP
הגיע עם עודף משקל לקמפיין? טלטוביץ'/AP

המאמן מולאמרוביץ' אמר אמש (ראשון) לכלי התקשורת בבוסניה: "עליי להבהיר מספר דברים. בסיום המשחק מול רוסיה טלטוביץ' עזב את חדר ההלבשה ואמר כי הוא לא ייצטרף לנבחרת למשחק מול שבדיה. מבחינתי, הקפטן לא יכול להרשות לעצמו לעשות דבר כזה, וכמובן שהוא לא יכול להתנהג כפי שעשה בסיום המשחק מול רוסיה, ראיתם זאת בעצמכם. בנוסף, הוא לא הגיע מוכן למשחקי הנבחרת, עם עודף משקל, אך שמרנו על שקט למען שלום בית. במהלך העימות עם מוסא והקהל ההתנהגות שלו כבר עברה כל גבול, הוא לא ייצטרף אלינו למשחק מול שבדיה".

טלטוביץ' עצמו פירסם הודעת התנצלות לגבי המקרה: "אני מאוד מצטער על הדרך בה הגבתי ואני לא מתחמק מהאחריות על כך. לפעמים נוצר מתח בקבוצה ואלו דברים שיכולים לקרות. במהלך כל חיי ייצגתי את הנבחרת הלאומית ולעולם לא הגבתי בצורה כזו. אני מחבב את מוסא ואני חושב שהוא יהיה השחקן הטוב ביותר שאי פעם יצא מבוסניה. אני מבין גם את הדרך בה הוא התנהג, זה לא קל כאשר אתה רק בן 17. לגביי עצמי, עשיתי טעות ואני מודה בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully