וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בנבחרת בוסניה: צפו בעימות בין דז'נאן מוסא ומירזה טלטוביץ'

אחד הכשרונות הגדולים באירופה התעמת עם מוזגוב בהפסד לרוסיה ולאחר מכן גם עם חברו לנבחרת, מה שגרם לו לפרוץ בבכי. "הכוכבים הכי גדולים ביישו את המדינה", נכתב בתקשורת הבוסנית

צילום מסך

דז'נאן מוסא ירצה לשכוח מהר את המשחק בין בוסניה לרוסיה אמש (שבת) בטוזלה. זה לא ההפסד של בוסניה (78:67) שהותיר אותה בלי סיכוי מעשי לעלות ליורובאסקט 2017, גם לא העובדה שהוא קלע 5 נקודות בלבד ב-28 דקות משחק. אלו התקריות שלו לאורך משחק שהוא סיים בדמעות.

מוסא בן ה-17 נחשב לכישרון הגדול ביותר באירופה בטווח הגילאים שלו, אבל נדמה ששחקני היריבה הרוסית ביקשו "לחנך" אותו אמש. הבוסני שבין כה וכה ידוע במזג החם שלו, התעמת במהלך המשחק עם טימופיי מוזגוב שמבוגר ממנו ב-13 שנה, כשנראה שרק התערבות של שחקנים אחרים משתי הנבחרות מונעת דחיפות ואולי מהלומות. זמן לא רב לאחר מכן, סרגיי קראסב "קפץ" לריבאונד וחבט במוסא עם המרפק. הבוסני הצעיר נאנק מכאבים ומיד הגיעה התקרית החמורה מכולן.

פחות מדקה לסיום המשחק, מוסא התעמת עם הכוכב הגדול של נבחרת בוסניה מירזה טלטוביץ' וירד נסער לכיוון הספסל. בתוך שניות הוא פרץ בבכי והתנחם בידי אחד מאנשי הצוות. חלק מחבריו ניסו להרגיע אותו והאוהדים בטוזלה החלו להשמיע קריאות קצובות "מוסא, מוסא", תוך שהם תופסים את הצד של הכדורסלן הצעיר בעימות. טלטוביץ' התעמת גם התעמת מילולית עם חלק מהאוהדים.

"הכוכבים הכי גדולים ביישו את המדינה", תקפו בתקשורת הבוסנית, "מירזה טלטוביץ', הקפטן ומי שאמור להוביל את הנבחרת, הצטיין וקלע 23 נקודות, אבל ההתנהגות שלו בסיום ראויה לגנאי. הוא התעמת עם הקהל והשמיע קללות נוראיות כלפי מוסא, שזכה לתמיכה מהיציעים. לבוסניה יש עוד סיכוי קטן לעלות ליורובאסקט, אבל זה לא מה שחשוב עכשיו. קודם כל צריך לתקן את התדמית של הנבחרת".

המאמן דאמיר מולאמרוביץ' ספג אש על כך שהוא לא בנה היררכיה ברורה בסגל, ובסיום הוא אמר: "ההתנהגות של טלטוביץ' לא מקובלת. הייתה לנו עכשיו אסיפה קשה בחדר ההלבשה כי רצינו להגיד לשחקנים את הכול בפרצוף".

עוד בנושא:

נבחרת רוסיה העפילה ליורובאסקט, גרמניה הובכה בדנמרק
בין רוביו לשאריץ': השוואה בין דז'נאן מוסא לילדי הפלא האירופיים מהעבר

שחקני נבחרת בוסניה דז'נאן מוסא, מירזה טלטוביץ'. צילום מסך
בלגן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully