וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיז פליפה סקולארי רוצה לצרף את ערן זהבי בעונה הבאה

11.9.2016 / 12:40

הברזילאי שמאמן את גוואנגז'ו אברגרנדה, התרשם עמוקות מהישראלי שמככב במדי היריבה העירונית. סקולארי שמנהל מו"מ עם שתי הקבוצות משנגחאי, ינסה לצרף את זהבי לכל קבוצה בה יאמן

אתר רשמי

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של זהבי בסין

המאמן הברזילאי לואיס פליפה סקולארי רוצה את ערן זהבי בעונה הבאה וכבר החל לפעול בעניין. סקולארי שמאמן היום את אלופת סין גוואנגז'ו אברגרנדה, ראה מקרוב את הישראלי במשחקי הדרבי מול קבוצתו והחליט שבמקום בו הוא יאמן בעונה הבאה בסין, הוא רוצה את זהבי.

סקולארי ניהל עד לא מזמן מו"מ על הארכת חוזהו בגוואנגז'ו אברגרנדה בעונה נוספת, אבל במקביל קיבל גם הצעות לאמן בשתי הקבוצות של העיר שנגחאי. על פי גורמים שונים, סקולארי אמור לחתום באחת מהן והרכש הראשון שהוא רוצה הוא ערן זהבי. העונה בסין תסתיים בעוד כחודש וחצי ועונת 2017 תצא לדרך במרץ.

זהבי נרכש על ידי גוואנגז'ו R&F בסכום של 8 מיליון דולר ממכבי תל אביב ויש לו חוזה לשנתיים נוספות. בסין לא נהוג כל כך למכור שחקנים בין מועדונים ולא מן הנמנע כי קבוצתו הנוכחית של זהבי תנסה לפתוח את חוזהו במטרה להשאיר אותו. בכל מקרה סקולארי מתכוון להילחם על זהבי והוא מדבר בשבחו בכל הזדמנות. אם אכן יחתום באחת הקבוצות העשירות של שנגחאי, הוא יפעל לצירופו של הישראלי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן ברזיל לואיז פליפה סקולארי. AP
התרשם מאוד מהישראלי. סקולארי/AP
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully