וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הצהיר: "אני כשיר ומוכן לשחק", עשוי לפתוח מול אוסאסונה

בטקס הצגת הבושם החדש על שמו, כוכב ריאל מדריד הבהיר כי הפציעה ממנה סבל מאז גמר יורו 2016 מאחוריו: "הכול בסדר אצלי". זידאן שוקל להעניק לרונאלדו את המקום בהרכב מול העולה החדשה

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת 1:2 את סלטה ויגו

אחרי פגרת הנבחרות והפציעה הקשה בגמר יורו 2016, כריסטיאנו רונאלדו הצהיר היום (חמישי) כי הוא כשיר לקראת המחזור השלישי של ריאל מדריד בשבת בו היא תפגוש את אוסאסונה. הבלאנקוס מחזיקים במאזן מושלם מאז נפתחה הליגה הספרדית כאשר חזרתו של CR7 לעניינים היא בשורה מצוינת עבור זינדין זידאן.

לתקשרות במדריד אמר רונאלדו: "אני מרגיש כשיר, הכול בסדר אצלי ואני מוכן לשחק", זאת במהלך הצגת הבושם החדש שלו: "כריסטיאנו רונאלדו - מורשת". בימים האחרונים רמז אלוף אירופה הטרי אודות החזרה שלו למגרשים כאשר לפני פחות משבוע העלה תמונה לחשבון האינסטגרם בה הוא מתאמן עם הכדור וכתב: "בקרוב". בפורטוגל חשבו כי הכוכב יכלל בסגל של פרננדו סנטוס לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 בשווייץ, אך לבסוף הוא נותר במדריד כדי להמשיך בשיקום.

אם יכלל בהרכב של זידאן, ששוקל לפתוח איתו בחלק הקדמי בצוותא עם קארים בנזמה וגארת' בייל, לקראת המשחק מול העולה החדשה תהיה זו ההופעה הראשונה שלו מאז גמר יורו 2016, אז נטש את כר הדשא עוד לפני השריקה למחצית מול נבחרת צרפת.

עוד בנושא:

אנצ'לוטי: "ההצלחה של זידאן היא הזכייה באלופות, לא הספסול של חאמס"
באיטליה מדווחים: מנצ'סטר סיטי שילמה תשעה מיליון ליש"ט כדי שהארט יעזוב
ניימאר שב להתאמן בברצלונה, מסי: "אני ואינייסטה דומים, הוא קוסם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully