וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מדווחים: מנצ'סטר סיטי שילמה תשעה מיליון ליש"ט כדי שהארט יעזוב

שוער נבחרת אנגליה, שהושאל לטורינו ועדיין ממתין להופעת הבכורה במדי הסגולים, קיבל מחצית מחוזהו רק כדי לעזוב. גורם בשורות סיטי הסביר: "היה חשש שאם הארט יישאר תהיה לזה השפעה רעה"

ג'ו הארט שוער מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מחצית מהחוזה רק כדי לעזוב. הארט/רויטרס

אחת הסאגות הארוכות ביותר של חלון ההעברות הייתה עתידו של ג'ו הארט. במנצ'סטר סיטי הבהירו לשוער נבחרת אנגליה כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של פפ גווארדיולה לקראת העונה הקרובה במיוחד כאשר התכולים רכשו מברצלונה את קלאודיו בראבו. הגעתו של הצ'יליאני דחקה את הארט מחוץ לסגל, למזלו המעבר לטורינו האיטלקית לא פגעה במעמדו תחת סם אלרדייס בנבחרת אנגליה.

הארט עדיין לא ערך את הופעת הבכורה במדי הסגולים, אך היום (חמישי) מדווחים באנגליה כי בסיטי דאגו לתגמל את השוער בצורה מיוחדת רק כדי שיעזוב. האנגלי קיבל תשעה מיליון ליש"ט, שהוא מחצית מחוזהו אצל הסיטיזנס - 17.8 מיליון ליש"ט לשלוש השנים הבאות.

גורם בסיטי הסביר לתקשורת האנגלית: "סיטי היו מוכנים לשלם לו את הכסף. במועדון הבינו שעדיף לשלם את הכסף, רק כדי לקדם את המעבר שלו מחוץ לסגל. היה חשש כי אם הוא יישאר בסגל של פפ תהיה לכך השפעה רעה לאורך העונה הקרובה. נקודת הזכות הגדולה הייתה שלאורך כל המגעים עם ג'ו אמרנו לו אך ורק את האמת. הוא בחור משכמו ומעלה והוא קיבל את העסקה הזו שכוללת מעבר לטורינו בצורה טובה". המשמעות של ההסכם מול השוער היא כי בקיץ הבא הוא יהיה שחקן חופשי, ובכך יסיים את הפרק שלו בסיטי.

עוד בנושא:

אנצ'לוטי: "ההצלחה של זידאן היא הזכייה באלופות, לא הספסול של חאמס"
שמייכל: "גווארדיולה הוא מאמן עם מוניטין נהדר, אבל הסגנון שלו משעמם"
ניימאר שב להתאמן בברצלונה, מסי: "אני ואינייסטה דומים, הוא קוסם"
דרגאן סטויקוביץ' האריך את חוזהו כמאמן גוואנגז'ו R&F עד 2020

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
"השפעה רעה על הסגל". חשש בסגל של סיטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully