וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי הודה: "ראיתי בפעם הראשונה את משחק 7 של הגמר. לא היה קל"

כוכב הווריירס המבקר בסין סיפר: "מישהו הראה לי את שתי הדקות האחרונות והחלטתי לראות הכל, זה עזר לי לחזור לעבוד". על דוראנט: "הוא הצטרף כי הוא ידע ששום דבר בכימיה לא ייפגע"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: בארקלי ושאקיל דנים בסוגיית כריס בוש

חודשיים וחצי חלפו מאז הסיום הדרמטי לעונת ה-NBA, כאשר במשחק מספר 7 ניצחה קליבלנד את גולדן סטייט בחוץ והשלימה קאמבק אדיר מפיגור 3:1, כל הדרך לאליפות ראשונה בתולדות המועדון וראשונה עבור העיר מאוהיו מאז 1964. בעוד שהקאבלירס ניצלו את הקיץ לחגיגות, הווריירס ליקקו את הפצעים והחתימו במהלך ענק את קווין דוראנט.

כעת, הכוכב הגדול של הקבוצה מאוקלנד ו-MVP השנתיים האחרונות, סטפן קרי, עשה צעד נוסף בדרך להתגברות על הכאב האישי והקבוצתי והודה כי לראשונה, הוא צפה במלואו במשחק 7.

"מישהו הראה לי את שתי הדקות האחרונות של המשחק ואז החלטתי שהגיע הזמן לראות את הכל", אמר סטף, המבקר בימים אלה בגוואנגז'ו (דווקא כשערן זהבי לא שם), "זה לא היה קל. קצת כעסתי על עצמי בגלל המשחק ההוא וזה עזר לי להיכנס מחדש למצב רוח לעבוד לקראת העונה הקרובה. זה נתן לי מוטיבציה להיכנס בחזרה לאולם ולעבוד".

עוד בנושא:

המקרה המוזר של כריס בוש

על המשחק ההוא אמר קרי: "לא הייתי ב-100 אחוז כשירות, אבל למי אכפת? שיחקתי, הייתי על המגרש וניסיתי לעזור לקבוצה שלי לנצח וזה כל מה שמשנה. ניצלתי את הקיץ כדי להבריא ועוד יש לי לאן להתקדם".

לקראת העונה שבפתח, בה כולם מצפים מהווריירס להחזיר את התואר, אמר הגארד הנפלא: "אני באמת לא חושב שיכול להיות עלינו יותר לחץ מאשר בעונה שעברה. עברנו מזכייה באליפות ל-73 ניצחונות וכולם ציפו שנזכה בעוד אליפות, מה שכמובן לא קרה. יהיה וייב שונה השנה, כי זו קבוצה שונה, עם דינמיות ושחקנים שונים אחרי ההצטרפות של KD. בטח יהיו לנו 6-7 שחקנים חדשים. שום דבר בכימיה לא ישתנה בגלל ההצטרפות של KD. זו הסיבה שהוא בא. כי הוא ידע שלא נקריב שום דבר, שכולנו צריכים להיות אנחנו כדי שזה יעבוד. יהיו כמה התאמות לעשות בכל מה שנוגע לזרימה של המשחק ואיך נעבוד יחד, אבל כדי שנהיה מי שאנחנו צריכים להיות, כולם יצטרכו לשתף פעולה".

בשבוע הבא ייערך טקס היכל התהילה ובו ייכנסו בין היתר לספרינגפילד, מסצ'וסטס שלושה ענקים: אלן אייברסון, יאו מינג ושאקיל אוניל, עליו אמר הנשיא של מיאמי היט, פט ריילי: "ההצלחה בהבאת שאק אלינו הייתה גדולה יותר מכל דבר אחר שעשינו, אפילו מה'שלישייה הגדולה'", כשהוא מתכוון כמובן להגעתם של לברון וכריס בוש לפלורידה.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully