וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב אוחיון חתם לעונה אחת בווטפורד

31.8.2016 / 22:45

השוער הצעיר חתם לחמש שנים במכבי תל אביב, שהשאילה אותו לעונה תמורת כ-100 אלף יורו. לאנגלים תהיה אופציית רכישה תמורת 2.5 מיליון יורו נוספים. מיועד לשחק תחילה בקבוצה עד גיל 21

צילום: יותם רונן עריכה: בן אילן

שוער מכבי תל אביב, חביב אוחיון, חתם הערב (רביעי) רשמית בווטפורד מהפרמיירליג, אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות במועדון. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, האנגלים הגישו למכבי תל אביב הצעה לשאול את השוער בן ה-18 לעונה אחת עם אופציה לרכישת כרטיסו בתום העונה. כדי להראות למכבי תל אביב רצינות, האנגלים ישלמו לסגנית האלופה כ-100 אלף יורו עבור תקופת ההשאלה, בסיומה יחזור אוחיון להיות שוב שחקן הצהובים, אחרי שחתם על חוזה חדש במועדון לחמש שנים.

מכיוון שמדובר היה במרוץ נגד השעון והאנגלים נדרשו לרשום את השוער עד סגירת החלון בחצות, אוחיון ונציגיו המריאו הבוקר לאנגליה ובמהלך היום עמלו הצדדים במטרה למצוא פתרון. השיחות בין הצדדים התנהלו בתיווכו של סוכנו של אוחיון, אבי נמני, במטרה להגיע למתווה בנוגע לסכומים, ובסופו של דבר הוחלט כי אופציית הרכישה תהיה בסך 2.5 מיליון יורו.

השוער הכישרוני מיועד לעמוד תחילה בשער הקבוצה הצעירה של המועדון (עד גיל 21) ובקבוצת המילואים, ובמהלך השבוע צפוי להתאמן עם הקבוצה הראשונה.

עוד בנושא:

לידיעה הראשונית על ההצעה של ווטפורד למכבי תל אביב
פלמנגו אישרה: דניאל מילר טננבאום מצטרף למכבי תל אביב
הכירו את וידאר קיארטנסון, חלוץ הרכש הנוצץ של מכבי תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לברך. חביב אוחיון חותם על החוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי על המעבר של אוחיון: "אנו שמחים עבור חביב מפני שלא רצינו שיחמיץ את ההזדמנות לצאת לשנה ולבחון את עצמו במדינה בה משוחקת אחת הליגות הטובות בעולם. להתאמן מדי שבוע עם הטובים ביותר יכול להועיל לחביב, למכבי תל אביב ולכדורגל הישראלי".

בנוסף, מכבי תל אביב החתימה באופן רשמי את השוער היהודי-ברזילאי דניאל מילר טננבאום מפלמנגו, שעל המגעים עמו פורסם בוואלה! ספורט. קבוצתו כבר אישרה שהוא עבר לשורות הצהובים, והוא צפוי להיאבק עם דניאל ליפשיץ על עמדת השוער המחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully