וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלמנגו אישרה: דניאל מילר טננבאום הושאל לעונה למכבי תל אביב

השוער היהודי-ברזילאי בן ה-21, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יצטרף לסגל הצהובים וייתכן כי יועבר לבית"ר תל אביב/רמלה. רשם שתי הופעות רשמיות במדי הקבוצה הברזילאית

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מ.ס. אשדוד

מכבי תל אביב צירפה הערב (שני) בהשאלה לעונה אחת את השוער היהודי-ברזילאי של פלמנגו, דניאל מילר טננבאום, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הקבוצה הברזילאית אישרה באתרה הרשמי את הידיעה: "דניאל ישחק במועדון הישראלי עד יוני 2017, המועדון מאחל לו הצלחה באתגר החדש", נכתב.

השוער בן ה-21, המתנשא לגובה של 1.91 מטר, גדל במחלקת הנוער של פלמנגו והחל מלפני שנתיים גם מתאמן עם הקבוצה הבוגרת, בשורותיה ערך שתי הופעות במשחקים רשמיים ו-10 במשחקי ידידות. במכבי תל אביב זיהו בו פוטנציאל וייתכן כי יועבר לבית"ר תל אביב/רמלה על מנת לצבור דקות משחק.

לאחרונה מכבי תל אביב מנסה לאתר לא מעט שחקנים יהודים שיוכלו לקבל אזרחות ולהירשם כישראלים. במסגרת החיפושים עלו שמותיהם של מספר שחקנים שעונים על הקריטריון. סטיב בירנבאום, בלמה היהודי-אמריקאי של די סי יונייטד מה-MLS, ניהך משא ומתן עם הצהובים. גם דניאל סטירס, בלמה היהודי-אמריקאי של לוס אנג'לס גלאקסי, הוזכר כמועמד.

עוד בנושא

הפרסום הראשון על מועמדותו של דניאל מילר טננבאום
מכבי תל אביב: וידאר קיארטנסון נמצא בישראל כדי לחתום
מכבי תל אביב מנהלת מגעים עם הפועל תל אביב על רכישת שגיב יחזקאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיהו בו פוטנציאל. דניאל מילר טננבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully