וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בבית"ר ירושלים על נציגי אצילי: "היחסים בינינו הסתיימו"

26.8.2016 / 6:55

בקבוצה זועמים על כך שלא עודכנו על מעברו של אצילי לגרנאדה לפני המשחק מול סנט אטיין: "עומר ילד טוב, זה בינינו לבין הסוכן". ירוויח כ-350 אלף יורו בעונה. הקשר הברזילאי ג'ונתן אוליביירה מועמד

באדיבות ערוץ 20

בבית"ר ירושלים ידעו בימים האחרונים כי עומר אצילי נמצא בדרך לחו"ל אך השאירו בכל זאת פתח לאופטימיות שדברים לא יצלחו ולבסוף הוא יישאר בישראל. ההודעה לאחר ה-0:0 אמש (חמישי) מול סנט אטיין על עזיבתו לגרנאדה עוררה כעס רב אצל בית"ר, בעיקר בשל העובדה כי לא עודכנו על כך מראש. אלי טביב ומשה דמאיו כעסו על כך שנציגי השחקן לא הודיעו להם על כך שאצילי כבר סגור במקום אחר ולטענת בית"ר השתמשו במשחק נגד סנט אטיין כבמה עבור השחקן כדי לנסות להשיג הצעה טובה יותר. בבית"ר אמרו אמש: "במינימום היו צריכים להודיע לנו, כדי שנחליט לבד אם לשתף אותו או לא. עומר ילד טוב, זה בין בית"ר ירושלים לרונן קצב ומי שמלווה אותו, היום היחסים ביניהם הסתיימו להרבה שנים".

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים הודחה מאירופה אחרי 0:0 מול סנט אטיין
הפרשה הסתיימה? עומר אצילי סיכם לארבע עונות בגרנאדה
רן בן שמעון: "אני גאה בשחקנים, שברנו כל שיא של המועדון"
אוהדי בית"ר נתקלו במפגינים פרו פלסטינים בדרך לאצטדיון

שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
שיחת היום. אצילי/ברני ארדוב

אצילי הודיע לשחקנים בחדר ההלבשה בסיום כי הוא ממריא היום לספרד לצורך בדיקות רפואיות וחתימה. רן בן שמעון נשמע כעוס על כך שהשחקן לא הודיע לו כי לא ישחק אך שחקנים בקבוצה אמרו: "זה כבר לא משנה. בלי עומר לא היינו בפלייאוף, צריך לדעת איך להסתכל על הדברים". השחקנים עצמם בירכו את אצילי, חיבקו אותו ואיחלו לו בהצלחה. איתי שכטר אמר לשחקנים: "החלום שלו היה ספרד, צריך לפרגן לו".

אצילי אמור לחתום בגרנאדה לארבע שנים ולהרוויח כ-350 אלף יורו בעונה. גרנאדה ניסתה אתמול לברר כיצד להעביר דרך ההתאחדות את 750 אלף היורו שעליה לשלם, אך מתברר כי היא נדרשת לעשות זאת מול בית"ר. בבית"ר הבהירו לגרנאדה ואף יצרפו היום מכתב בו יוסבר לספרדים כי ביום ראשון הקבוצה ניגשת לבית המשפט לביטול פסק הבורר, ובמקביל, מעבר ל-750 אלף יורו ישנם דמי העברה נוספים עבור שחקן שהתחיל את העונה ב-1 ליולי כשהוא עדיין לא בן 23. בבית"ר טוענים כי דמי ההעברה הם בין 600 אלף למיליון יורו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בית"ר ירושלים, חסוס רואדה. מגד גוזני
חוזר לעצמו. רואדה/מגד גוזני

על אף היכולת הלא רעה של הקבוצה אמש, השחקנים הרגישו מאוכזבים שהקבוצה לא עלתה לשלב הבתים ואף אמרו: "הפסדנו את המפגש הכפול הזה כבר בארץ כשבאנו לא מוכנים וקיבלנו גולים שלא מתאימים לרמות האלה". בבית"ר היו מרוצים מהעובדה שלאחר תקופה לא טובה חסוס רואדה חזר לעצמו. הבלם הרבה להעיר לשחקנים ולכוון אותם במהלך המשחק ושחקנים אמרו כי "זה חסוס האמיתי, שמפחדים לעשות טעויות לידו, שעצבני מכל דבר ולוקח הכל עליו, זה היה חסר אצלו".

ביום ראשון תפגוש בית"ר את עירוני קרית שמונה באיצטדיון טדי. היציע המזרחי יהיה סגור עקב עונש והאוהדים צפויים לשבת ביציע הצפוני. המאמן רן בן שמעון צפוי לעשות מספר שינויים בהרכב לאור הסמיכות למשחק בסנט אטיין והעובדה כי חלק מהשחקנים תשושים.

מי שמועמד להצטרף לקבוצה הוא הקשר הברזילאי ג'ונתן אוליביירה, שמשחק בקבוצת טופי מתחתית הליגה השנייה בברזיל. אוליביירה בן ה-25, שגדל במחלקת הנוער של ואסקו דה גמה וכבש העונה שני שערים ב-15 הופעות, חתום בקבוצה הברזילאית עד דצמבר ואם ישיג שחרור בימים הקרובים הוא עשוי להצטרף לבית"ר.

צפו בביצועיו של ג'ונתן אוליביירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully