וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אני גאה בשחקנים, שברנו כל שיא של המועדון"

26.8.2016 / 0:17

מאמן בית"ר ירושלים שאב עידוד למרות ההדחה מהליגה האירופית אחרי ה-0:0 מול סנט אטיין: "שיחקנו בהר געש, אבל אני מרוצה. תמיד חלמתי להגיע לאירופה ולשחק ברמות הכי גבוהות שיש"

באדיבות ערוץ 20

בית"ר ירושלים סיימה הערב (חמישי) את דרכה באירופה. הצהובים-שחורים לא הצליחו לנצל הרחקה מוקדמת של סטפן רופייה, שוער המארחת, בדקה ה-44 וסיימו ב-0:0 שלא הספיק להם לאחר שהפסידו 2:1 במשחק הראשון בטדי. הקבוצה של רן בן שמעון נפרדת מאירופה בשלב פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית אחרי שעברו שלוש יריבות כדי להגיע לשם.

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
גאה בשחקנים שלו. בן שמעון/ברני ארדוב

בן שמעון אמר לאחר המשחק במסיבת העיתונאים: "אני לא רוצה לדבר על חרטות, אלא על גאווה בקבוצה שלי על מסע מופלא. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, שיחקנו בהר געש. שיחקנו בכבוד ואני גאה מאוד בשחקנים שלי".

על ההרחקה של רופייה וכיצד היא השפיעה על המשחק, אמר בן שמעון: "האדום שינה את המשחק וזה מה שעזר לי לעבור לשיטה מעט יותר התקפית ושיחקנו פחות חכם. יכולנו לנצל את האדום הזה הרבה יותר מכפי שניצלנו אותו וזו הביקורת היחידה שיש לי כלפי הקבוצה שלי. זו אחת משתי ההחלטות הגורליות של השופט במשחק הזה, הראשונה הייתה שהוא לא נתן לנו פנדל שהגיע לנו והאדום שהיה מוצדק. אלה לא תירוצים, הפסדנו לקבוצה טובה מאוד וזו ההזדמנות לאחל לה בהצלחה בשלב הבתים של הליגה האירופית".

המאמן התייחס גם לאווירה שהייתה במגרש: "הקהל המקומי הקשה עליי לתקשר עם השחקנים שלי, אבל אני חלמתי להגיע לאירופה ולשחק ברמות הגבוהות ביותר שיש. הצלחתי לעשות את זה עם המועדון שלי, שברנו כל שיא של המועדון. אני גאה מאוד בקבוצה שלי וחושב שעשינו את זה בצורה מעוררת כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully