וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקים: מייקל קוואלס ומרפי הולוואי חתמו בגלבוע/גליל

7.8.2016 / 12:20

הגארד-פורוורד (22, 1.96), שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, והפורוורד-סנטר (26, 2.01) ששיחק בלאומית והגיע עד הליגה הראשונה בצרפת, מחזקים את הקבוצה של בית הלחמי

הפועל גלבוע/גליל החתימה הלילה (ראשון) את הגארד-פורוורד האמריקאי מייקל קוואלס לעונה הבאה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר ואת הפורוורד-סנטר האמריקאי מרפי הולוואי ששיחק בעבר בליגה הלאומית, ובעונה שעברה בליגה הראשונה בצרפת. המהלכים הללו קירבו את הקבוצה מגן נר להשלמת הסגל, כשכעת חסר לאריאל בית הלחמי גארד זר ועוד שחקן פנים זר.

מייקל קוואלס. GettyImages
יחזק את גלבוע/גליל. מייקל קוואלס/GettyImages

קוואלס (22, 1.96) שיחק שלוש שנים באוניברסיטת ארקנסו, לפני שהחליט להעמיד את עצמו לקראת דראפט 2015. בשנתו האחרונה בארקנסו היה אחד השחקנים הכי מדוברים באזור ה-SEC כשהוא מעמיד 15.9 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים. שבוע לפני הדראפט, באימון במדי פיניקס, קרע קוואלס את הרצועה הצולבת בברכו, פציעה שמנעה ממנו להבחר בסופו של דבר בדראפט. הוא חתם על חוזה למחנה האימון באוקלהומה סיטי, אך לא היה כשיר כדי להתאמן, נחתך, ולאחר זמן קצר נחתך גם מקבוצת ליגת הפיתוח של המועדון.

הולוואי (26, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת מיסיסיפי משנת 2013, שם רשם 14.5 נקודות ו-9.7 ריבאונדים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בליגה הראשונה בטורקיה, נחתך ועבר לליגה הלאומית לעירוני קרית אתא כדי להחליף שחקן זר. אחרי תקופה קצרה עבר להפועל כפר סבא והיה מהזרים הטובים בליגה. בעונה שלאחר מכן שיחק בליגה השנייה באיטליה במדי טרייסטה, הצטיין ועבר העונה לשולה הצרפתית במדיה רשם 13.1 נקודות ו6.7 ריבאונדים למשחק.

הסגל של בית הלחמי כולל נכון לעכשיו את הישראלים יחזקאל סקוורר, שחתם היום (רביעי) לעונה הבאה, לצד זיו בן צבי שהצטרף מהפועל עפולה, טל קרפלס שהגיע מעירוני נס ציונה ושני השחקנים שממשיכים מהעונה שעברה - חואקין שוכמן ואופיר הובר, לצד שני הזרים החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully