וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת: מייקל קוואלס על סף חתימה בהפועל גלבוע/גליל

הפורוורד (22, 1.96) שהיה אמור להבחר בדראפט בשנה שעברה, ובשל פציעה לא שיחק שנה, צפוי להפוך לזר הראשון בסגל של בית הלחמי. העמיד בארקנסו 15.9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק

מייקל קוואלס. GettyImages
חיזוק משמעותי לבית הלחמי. קוואלס/GettyImages

הפועל גלבוע/גליל קרובה לצרף זר ראשון לקראת העונה הבאה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי הגיעה להבנות עם הגארד-פורוורד האמריקאי מייקל קוואלס, שלא שיחק בעונה שעברה בשל פציעה, והוא צפוי לחתום על חוזהו בקרוב. קוואלס נודע בזכות היכולות האתלטיות הנהדרות שלו ובמועדון עושים מאמצים על מנת להחתים ארבעה זרים בתקופה הקרובה כדי שיעמדו לרשותו של אריאל בית הלחמי לפתיחת האימונים.

קוואלס (22, 1.96) שיחק שלוש שנים באוניברסיטת ארקנסו, לפני שהחליט להעמיד את עצמו לקראת דראפט 2015. בשנתו האחרונה בארקנסו היה אחד השחקנים הכי מדוברים באזור ה-SEC כשהוא מעמיד 15.9 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים. שבוע לפני הדראפט, באימון במדי פיניקס, קרע קוואלס את הרצועה הצולבת בברכו, פציעה שמנעה ממנו להבחר בסופו של דבר בדראפט. הוא חתם על חוזה למחנה האימון באוקלהומה סיטי, אך לא היה כשיר כדי להתאמן, נחתך, ולאחר זמן קצר נחתך גם מקבוצת ליגת הפיתוח של המועדון.

אם לא יהיו תקלות, קוואלס יחתום על חוזהו במועדון ויהפוך לזר הראשון שחותם בשורות העולה החדשה לקראת העונה הקרובה. הסגל של בית הלחמי כולל נכון לעכשיו את הישראלים יחזקאל סקוורר, שחתם היום (רביעי) לעונה הבאה, לצד זיו בן צבי שהצטרף מהפועל עפולה, טל קרפלס שהגיע מעירוני נס ציונה ושני השחקנים שממשיכים מהעונה שעברה - חואקין שוכמן ואופיר הובר.

עוד בנושא:
רכש רביעי העונה: מכבי חיפה החתימה לשנתיים את ווילי וורקמן
הפועל גלבוע/גליל: יחזקאל סקוורר חתם לעונה אחת

מייקל קוואלס. GettyImages
מגיע לגליל. קוואלס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully