וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: יחזקאל סקוורר חתם לעונה אחת

3.8.2016 / 19:16

הגארד (27, 1.80) שירד בעונה שעברה עם נס ציונה לליגה הלאומית וקלע 3.7 נקודות בממוצע הצטרף לעולה החדשה. אנטון קזרנובסקי, שכבר סיכם את תנאיו, העדיף להישאר בסרביה ולא יגיע

שחקן עירוני נס ציונה יחזקאל סקוורר. מגד גוזני
עובר לגן נר. סקוורר/מגד גוזני

הפועל גלבוע/גליל הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הרכז יחזקאל סקוורר לעונה הבאה. השחקן, שעל המגעים המתקדמים בינו לבין הקבוצה פורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר החזיק הקיץ בהצעות ממכבי אשדוד ומכבי קרית גת, אך העדיף בסופו של דבר את ההצעה של הקבוצה מגן נר. מי שלא יגיע למועדון הוא הסנטר אנטון קזרנובסקי, שכבר סיכם את תנאיו לקדנציה שלישית, אך בסופו של דבר העדיף להישאר בסרביה, וינסה לקבל חוזה באחת מקבוצות הליגה המקומית.

סקוורר (27, 1.80) גדל בנהריה והגיע בגיל נוער למכבי תל אביב. הוא שיחק במשך שנים בגבעת שמואל ומ.כ הבקעה בליגה הראשונה והשנייה. בעונת 2012/13 עבר להפועל אילת עם עודד קטש והיה חלק חשוב מהקבוצה הדרומית. לאחר עונה אחת בהפועל חולון חזר לצידו של קטש כשחתם בהפועל תל אביב ורשם 5.2 נקודות ו-2.5 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה עזב לעירוני נס ציונה ורשם 3.7 נקודות ו-1.5 אסיסטים.

הסגל של גלבוע/גליל כולל נכון לעכשיו את אופיר הובר והקפטן חואקין שוכמן שממשיכים עם הקבוצה מהליגה השנייה, את טל קרפלס שהגיע מעירוני נס ציונה וזיו בן צבי שהצטרף מהפועל עפולה. במועדון עושים מאמצים כדי להחתים שחקנים זרים כבר בימים הקרובים כדי להשלים את בניית הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully