וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה רותחת: "פארחו מערער את הסמכות של פאקו מול הסגל"

הקפטן מסרב להישאר אצל העטלפים, שחסמו את המגעים עם סביליה ואף הודיעו כי הוא אינו למכירה. מונצ'י הבהיר: "מכבדים את ולנסיה, לא נעשה שום דבר לא חוקי". פארחו בתגובה פתח בשביתה איטלקית, פאקו דורש שיעזוב

AP

בזמן שברצלונה מחפשת חלוץ שייתמוך בשלישיית MSN ובריאל מדריד בעיקר שומרים על הסגל הקיים, אחת הסוגיות הבוערות ביותר בספרד היא עתידו של דני פארחו. קפטן ולנסיה, שחתם אשתקד את עונתו החמישית אצל העטלפים, הבהיר לראשי המועדון כי הוא אינו מעוניין להמשיך בקבוצה של פאקו אייסטרן בעונה הבאה.

הגזרה בין פארחו לעטלפים התחממה כאשר סביליה הביעה עניין בקשר, מהלך שנחסם על ידי המנהל המקצועי חסוס גארסיה. בוולנסיה קיוו כי עם שיתוף הפעול הפורה בין גארסיה ופאקו יחזיר את המועדון לקדמת הבמה אחרי התקופה הקשה תחת גארי נוויל.

עוד בנושא:
העברות בעולם: רכש מבטיח ללסטר, הסעיף שחוסם את ברצלונה
אנצ'לוטי נזכר: "פעם בעטתי בארגז והוא נחת על ראשו של זלאטן"

קשר ולנסיה דני פארחו. GettyImages
שביתה איטלקית נוסח ולנסיה. פארחו/GettyImages

היחסים בין הקשר למאמן הפכו לסבוכים יותר כאשר במהלך האימונים הבהיר פאקו כי פארחו לא נמצא בתוכניות שלו, אולם במועדון הבהירו כי מעבר למחזיקת הליגה האירופית לא נמצא על הפרק בייחוד אחרי המכירה של אנדרה גומס לברצלונה.

היום (רביעי) התייחס המנהל המקצועי של סביליה, מונצ'י, לסוגיית פארחו במהלך הצגתו של הרכש לוסיאנו וייטו: "תמיד כיבדתי את ולנסיה בתור מועדון, אני מבין שהם לא רוצים למכור את דני. לא נלחץ עליהם ולא נבצע דברים לא חוקיים". בצד של ולנסיה בחרו לתקוף את ההתנהגות של הקשר, שפתח בשביתה איטלקית והחמיר עם חזית נגד פאקו.

"ההתנהגות של דני לא מכובדת ולא מקצועית. הוא לא יכול לעשות מה שעולה על רוחו, לא לקחת חלק פעיל באימון ולעשות מה שהוא רוצה. פארחו זלזל בפאקו, השחקנים והאוהדים של ולנסיה. הסוכנים שלו אמנם רוצים למצוא פיתרון ראוי עבורו, אבל אנחנו מצפים להתנצלות מצדו. אפשר למצוא את שביל הזהב ולסלוח על דברים, אנחנו לא מתכננים לתת לו ללכת".

בינתיים, בהנהלה מסרבים להעניש את הקשר כפי שדרש פאקו, ואף בתקשורת המקומית טענו כי: "פארחו מערער את הסמכות המקצועית של אייסטרן כבר בפתיחת העונה". גם ההצהרות של המאמן לפני כשבוע: "דני חשוב לפרויקט שלי ושל ולנסיה, הוא מחזיק במלא האיכויות שאנחנו מחפשים", נראות כבר רחוקות ואף שיחה בין המאמן לגארסיה התקיימה ובה דרש פאקו להדיח את הקשר מהאימונים ולמכור אותו בהקדם האפשרי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פאקו אייסטרן מאמן ולנסיה. one
פתיחת עונה סוערת. פאקו/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully