וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.8: גבריאל ז'סוס במנצ'סטר סיטי, סעיף "אנטי ברצלונה" של חסה

הכישרון הברזילאי נרכש ב-32 מיליון יורו וחתם לחמש שנים אצל גווארדיולה, אך יצטרף בינואר. ריאל מדריד דורשת שפריס סן ז'רמן לא תוכל למכור בעתיד את חסה לקטלאנים. קפוסטקה חתם בלסטר

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ברטוש קפוסטקה, שנמצא בדרכו ללסטר סיטי

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על רכישתו של גבריאל ז'סוס, חלוץ הנבחרת האולימפית של ברזיל, תמורת 32 מיליון יורו. השחקן בן ה-19 חתם לחמש שנים, אך ישחק בפלמייראס עד ינואר ורק אז יצטרף לקבוצה של פפ גווארדיולה. לידיעה המלאה

* אנטוניו קנדרבה, קשר נבחרת איטליה וקפטן לאציו בעונה שעברה, נמכר לאינטר תמורת כ-21 מיליון יורו. השחקן בן ה-29 חתם לחמש שנים בשורות הנראזורי.

* רומא השלימה את רכישתו של שחקן הכנף המצרי מוחמד סלאח תמורת 15 מיליון יורו, אחרי ששיחק אצלה כמושאל מצ'לסי בעונה שעברה.

* קירן קלארק, בלם נבחרת אירלנד בן ה-26, נמכר מאסטון וילה לניוקאסל תמורת 6 מיליון ליש"ט וחתם לחמש שנים בקבוצה של רפא בניטס. קלארק השתייך לווילה מאז היותו בן 11.

* קשר קרקוביה קרקוב ונבחרת פולין, ברטוש קפוסטקה, חתם בלסטר סיטי לחמש שנים תמורת תשעה מיליון יורו בסיומו של מו"מ עיקש שנמשך יותר משבועיים.

* פדריקו פאסיו הושאל לעונה אחת מטוטנהאם לרומא, שתוכל לרכוש אותו בסיומה תמורת קצת יותר מארבעה מליון יורו.

* יון דאדי בדווארסון, מכוכבי נבחרת איסלנד ביורו 2016, עבר מקייזרסלאוטרן לוולבס תמורת 3.2 מיליון יורו. הוא חתם לשלוש שנים.

* הקשר האחורי אלסנדרו גאצי עבר מטורינו לפאלרמו תמורת 700 מיליון יורו. האיטלקי בן ה-33 חתם לשנתיים בקבוצה מסיציליה.

* לאציו מכרה לטרבזונספור את הקשר הניגרי אוגני אונאזי. הטורקים שילמו 5 מיליון יורו על אונאזי בן ה-23.

* יוסוף סבאלי, שחקנה של פריס סן ז'רמן, הושאל לעונה אחת לבורדו.

* טוביאס ורנר עבר מאוגסבורג לשטוטגרט.

שמועות

* ב"ל'אקיפ" מדווחים על סעיף "אנטי ברצלונה" שיופיע בחוזהו של חסה, שקרוב להשלים את המעבר מריאל מדריד לפריס סן ז'רמן תמורת 25 מיליון יורו. על פי הסעיף, הבלאנקוס דורשים כי אלופת צרפת לא תוכל למכור את החלוץ ליריבה המושבעת ברצלונה.

* האם בסטיאן שוויינשטייגר בדרך חזרה לבאיירן מינכן? הקשר לא נמצא בתכניות של ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד ויו"ר באיירן, קרל היינץ רומניגה, אמר: "אם בסטיאן ירצה לחזור, נשב איתו ונדון על כך".

* מזה שבא לזה שאולי יעזוב: ריאד מחרז הסכים להצעתה של ארסנל, כך על פי דיווחים בארצו אלג'יריה.

* ב"סאן" מדווחים שצ'לסי הגישה לאברטון הצעה אחרונה על רומלו לוקאקו. הלונדונים הציעו 65 מיליון ליש"ט ואת לואיק רמי והבהירו לטופיז שלאחר מכן הם לא ימשיכו במו"מ.

* על פי התקשורת האיטלקית נאפולי כבר מכינה אלטרניטיבות למקרה שלא תצליח להחתים את מאורו איקרדי. מדובר בקרלוס באקה ממילאן וסטבן יובטיץ' מאינטר.

* סנדרלנד ודייויד מויס מעוניינים בעדנאן ינוזאי ששיחק תחת הסקוטי במנצ'סטר יונייטד. החתולים השחורים יצטרכו להיפרד מכ-10 מיליון ליש"ט בשביל לקבל את הבלגי.

* בתקשורת בברצלונה מספרים שקלאודיו בראבו נפגש עם ראשי הקבוצה בסוף השבוע האחרון והציב בפניהם אולטימטום: אם אתם לא בונים עליי בתור שוער ראשון, תנו לי לעזוב.

* "סקיי איטליה": יובנטוס מביעה עניין רב בקשר וולפסבורג ונבחרת ברזיל, לואיז גוסטבו. גם מתיאה קובאצ'יץ' מריאל מדריד נמצא ברשימות של אלופת איטליה.

(עדכון ראשון: 8:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully