וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מנצ'סטר סיטי רכשה את גבריאל ז'סוס, שיצטרף בינואר

אחרי שמועות רבות, הודיעו התכולים על רכישתו של הכישרון הברזילאי בן ה-19 מפלמייראס תמורת כ-32 מיליון יורו והוא יצטרף רק בינואר. "מחכה להראות לאוהדים מה אני יודע לעשות", אמר

אימג'בנק GettyImages

מנצ'סטר סיטי הודיעה הערב (רביעי) על רכישתו של גבריאל ז'סוס הברזילאי בן ה-19 של פלמייראס תמורת כ-32 מיליון יורו. החלוץ הצעיר יצטרף רק בינואר 2017 לסיטי וחתם על חוזה שישאיר אותו בקבוצה של פפ גווארדיולה עד סוף 2020/21. עד סוף דצמבר 2016 הוא יישאר בקבוצתו הברזילאית. בכך הפך ז'סוס לשחקן החמישי שמצטרף למנצ'סטר סיטי בקיץ אחרי אילקאי גונדואן, לירוי סאנה, נוליטו ואולכסנדר זינצ'נקו.

שחקן הנבחרת הצעירה של ברזיל, גבריאל ז'סוס. GettyImages
עובר לסיטי. ז'סוס/GettyImages

"מנצ'סטר סיטי זה אחד המועדונים הטובים ביותר בעולם ואני מאושר מאוד לחתום פה", אמר ז'סוס לאתר הרשמי של הקבוצה, "יש לנו הרבה שחקנים כישרוניים בקבוצה ומנג'ר פנטסטי כמו פפ גווארדיולה, שאני יכול ללמוד הרבה ממנו. אני מחכה להראות לאוהדי סיטי מה אני יכול לעשות ואני חושב שיהיה לנו עתיד נהדר ביחד".

דירקטור הכדורגל של סיטי צ'יקי בגיריסטיין הוסיף: "אנחנו נרגשים שגבריאל בחר להצטרף אלינו. הוא אחד הכישרונות הגדולים ביותר בעולם הכדורגל ומשחק בצורה מרהיבה. אנחנו מחכים לראות תרומה משמעותית ממנו בסיטי כבר מינואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully