וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד האוול: "לחצנו ידיים, ואז מכבי הפחיתה בשכר עליו סיכמנו"

28.7.2016 / 20:14

שחקנה החדש של הפועל ת"א, שכבר סיכם עם הצהובים, מסביר לוואלה! ספורט את השתלשלות האירועים המלאה ("לא אהבתי את ההתנהלות, זה לא היה מקצועי") ומבהיר: "רוצה לשחק בנבחרת"

one

בווידאו: משחקו האחרון של האוול בנהריה

לפני שבוע הגיע ריצ'רד האוול לסיכום עקרוני עם מכבי תל אביב, אולם הערב (חמישי) חתם לשנתיים דווקא בהפועל תל אביב. בחוזה נוסף שנשלח אליו, קיצצו הצהובים משמעותית מהשכר המקורי עליו סיכמו הצדדים, מה ששלח אותו לזרועותיה של היריבה העירונית. לאחר שהפתיעה את כל הליגה עם החתמתו של נייט רובינסון אשתקד, שוב תפסה הפועל תל אביב את ליגת העל בהפתעה.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: ריצ'רד האוול חתם לשנתיים

שחקן עירוני נהריה ריצ'רד האוול מול שחקן הפועל ירושלים דיאור פישר. אדריאן הרבשטיין
"רציתי לשחק במכבי תל אביב". האוול/אדריאן הרבשטיין

"לפני שבוע נפגשנו שמעון מזרחי, אני והסוכן שלי בביתו של מזרחי, בפגישה הזו הגענו להסכם על התנאים שלי לקראת חתימה במכבי", אמר האוול בשיחה עם וואלה! ספורט. "מכבי רצו שאחתום לשלוש שנים אבל רציתי לחתום רק לשנתיים. הסכמנו על הסכום. אחרי שבוע פתאום הם שלחו לי חוזה שהיה שונה לחלוטין ממה שסיכמנו, מכבי שינו את התנאים, הורידו את הסכום שהם הציעו. התחלנו לדבר עם מכבי כי רציתי לשחק שם, הם פשוט הפחיתו את השכר שאותו סיכמנו בלי שום סיבה. זה אחרי שכבר לחצנו ידיים וסיכמנו והם פשוט החליטו לחתוך בסכום".

למה מכבי הורידה את השכר?

"אין לי מושג למה הם עשו את זה. החוזה הראשון היה שונה מהחוזה השני. רציתי לשחק במכבי תל אביב. אם הייתי רוצה קבוצה אחרת הייתי עושה זאת מראש".

אז עכשיו תשחק בהפועל תל אביב?

כן. אשחק שם. זה לא היה מקצועי מצידם, אי אפשר לשבת בפגישה בבית של שמעון מזרחי, לסכם ולשנות ככה. כשעזבתי אחרי הפגישה הרגשתי שהכל מסוכם, זו הסיבה היחידה שצייצתי בטוויטר את זה, הרגשתי שהכל מסוכם ורק צריך להעלות את זה על הכתב. אני מכבד את מכבי אבל מאוד לא אהבתי איך שהם ניהלו את הדברים. אני מודע שלפעמים שחקן שרוצה לשחק במכבי תל אביב צריך להקריב קצת מבחינת תנאים, אבל אי אפשר שהם יחליטו עבורי איפה אשחק, ושישלחו אותי פתאום בפחות כסף למדינה אחרת, ועוד שבשנה השנייה החוזה לא מובטח. היו דברים בחוזה השני שפשוט לא הייתי יכול להסכים עליהם".

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. ניב אהרונסון
האוול ואדלשטיין עשויים לשתף פעולה בנבחרת/ניב אהרונסון

התחתנת לאחרונה עם ישראלית והתחלת בהליך אזרחות. אתה חושב לשחק בנבחרת ישראל?

"אני שמח שאהיה ישראלי ושאוכל לשחק בנבחרת ישראל. נפגשתי עם ארז אדלשטיין מספר פעמים ושוחחנו על הנבחרת. זה יהיה כבוד עבורי לשחק בנבחרת ישראל".

הרכש החדש של האדומים הוסיף: "חתמתי בהפועל בזמן שהיתה לי הצעה תקפה ממכבי. הבחירה היתה שלי. בשנה הבאה כבר תהיה לי אזרחות , והבחירה תישאר בידי והערך שלי יהיה גבוה יותר. מבחינתי , לחתום לשנה הקרובה במועדון הפועל לתל אביב, קבוצה עם אנרגיות מדהימות, זאת הבחירה הנכונה, ואני מודה על כך לידידה רפפורט, בלעדיו כל זה לא היה קורה. זה לא היה חכם מבחינתי להתחייב למכבי או ירושלים לכמה שנים לפני שאקבל אזרחות ישראלית. לחתום לשנה אחת בהפועל תל אביב היה הצעד ההגיוני והרגיש לי נכון. יאללה הפועל!"

לסיום, להאוול חשוב להדגיש: "אני רוצה להודות לשמעון , ארז ורמי הדר על ההזדמנות. מאוד רציתי לשחק בשביל ארז ורמי, הם מאמנים מצוינים. אני אשחק בשביל ארז בנבחרת. אני יודע שהם עשו הכל בשביל להחתים אותי, אין בי כעס. ברור לי שלא חתמתי בגלל מחלקות פנימיות במכבי. אני איש של מילה. ברגע שלוחצים יד ומשנים את הסיכום והסכום, כאן זה נגמר מבחינתי. העדפתי לשלוט בגורלי ולדעת איפה אשחק אחרי שמכבי שידרו לי מסר שהכוונה להשאיל אותי".

שחקן עירוני נהריה, ריצ'רד האוול, מול שחקן מכבי חיפה, אלכס צ'וברביץ'. אדריאן הרבשטיין
"זה לא היה חכם מבחינתי להתחייב למכבי או ירושלים לכמה שנים לפני שאקבל אזרחות ישראלית". האוול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully