וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ריצ'רד האוול סיכם לשנתיים

21.7.2016 / 20:24

שחקן הפנים (25, 2.03 מ'), שהצטיין בנהריה אשתקד ועל מועמדותו לקבוצה הצהובה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אמור לפתוח את העונה הקרובה כזר. תהליך האזרוח יימשך מספר חודשים

one

בווידאו: משחקו האחרון של האוול בנהריה

ריצ'רד האוול, שחקן עירוני נהריה בעונה החולפת, על סף סיכום לשנתיים במכבי תל אביב. טיוטות חוזה כבר הוחלפו בין הצדדים, ובעוד סיכום סופי טרם הושג, גורם במועדון אמר הערב (חמישי) לוואלה! ספורט: "אני אופטימי לגבי סיכום".

השחקן צייץ הערב בחשבון הטוויטר שלו: "נרגש לשנתיים הקרובות האלה של כדורסל. הזדמנות נהדרת". בצירוף האשטאג "תל אביב". כשנשאל על ידי אחד הגולשים היכן חתם, השיב: "מכבי תל אביב".

שחקן הפנים האמריקאי כבר הגיש בקשה לאזרחות, כך פורסם בוואלה! ספורט לפני מספר שבועות, לאחר שהתחתן עם זוגתו הישראלית מוקדם יותר הקיץ ומקווה להשיג את התעודה הכחולה. הצהובים מאמינים כי תוך חודשים ספורים ההליך יושלם, אך בהחלט ייתכן שיפתח את העונה תחת משבצת של זר.

עוד בנושא:

הפועל אילת: רות'בארט וקולמן סיכמו, לקווינטון רוס יישאר
ריקי היקמן חתם במילאנו, לוק הארנגודי נשאר בדרושאפקה

האוול (25, 2.03 מ'), העמיד בעונה החולפת ממוצעים מצוינים של 15 נקודות ו-9.6 ריבאונדים למשחק בנהריה, עם 57.6 אחוז מהשדה ו-54.2 אחוז מהקו. את סדרת הפלייאוף מול הפועל אילת סיים בממוצעים של 17 נקודות ו-11 ריבאונדים לערב. לפני שהגיע לנהריה השלים ארבע שנים במכללת NC סטייט ועבר בין היתר בליגת הפיתוח של ה-NBA ובליגה הפיליפינית.

שחקן עירוני נהריה ריצ'רד האוול. אדריאן הרבשטיין
עוד חיזוק לצהובים. האוול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully