וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: רות'בארט וקולמן סיכמו, לקווינטון רוס יישאר

21.7.2016 / 20:27

סנטר הפועל תל אביב וגארד מכבי חיפה הם שחקני החיזוק הראשונים של עודד קטש לקראת העונה הבאה, כשגם הפורוורד האמריקאי יישאר לצד אפיק ניסים. עידן אבשלום מונה לתפקיד המנהל המקצועי

רוברט רות'בארט שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
חיזוק משמעותי בצבע להפועל אילת. רות'בארט/יותם רונן

אחרי שבועות של חוסר וודאות, הודיעה הערב (חמישי) הפועל אילת על היציאה לדרך חדשה ללא דורון הרציקוביץ' בשורה של סיכומים עם שחקנים. כפי שפורסם הבוקר בוואלה! ספורט סיכמה הקבוצה על הארכת חוזהו של לקווינטון רוס, שחקן הקבוצה בעונה שעברה, וכן על צירופם של רוברט רות'בארט מהפועל תל אביב וחנן קולמן ממכבי חיפה. מי שימשיך בקבוצה הוא אפיק ניסים לצידו של המאמן עודד קטש. כמו כך מינתה הקבוצה את עוזר המאמן לשעבר עידן אבשלום לתפקיד המנהל המקצועי.

רות'בארט (2.17, 30) מגיע לאילת אחרי שמוקדם יותר הקיץ ויתרה הפועל תל אביב על האופציה שהייתה לה עליו. קולמן החזיק בחוזה במכבי חיפה, אך בין הצדדים היו לא מעט מחלוקות לגבי המשך דרכו, ולמרות שהירוקים הודיעו כי יישאר לעונה נוספת, השחקן היה מעוניין לעזוב.

הערב נערכה ישיבה בלשכת ראש העיר שבה סוכמו כל הפרטים שיאפשרו את המשך פעילות הקבוצה לשלוש השנים הבאות. כצפוי, מוטי אמסלם מונה כיו"ר המועדון לצידו תכהן הנהלה ציבורית שתלווה את הפעילות. בהנהלה מכהנים גיא אדירן, יו"ר עמותת הכדורסל בעירייה ראובן אלקס מנכ"ל רשת פתאל, נציג עיריית אילת ונציג החברה הכלכלית באילת. מהלך זה יצא לפועל הרבה בזכות נותנת החסות הראשית של הקבוצה, רשת מלונות פתאל. בקבוצה מעריכים כי התקציב יעמוד על 7.5 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully