וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד האוול החל בהליך קבלת אזרחות, מכבי תל אביב מתעניינת

12.7.2016 / 13:43

שחקן עירוני נהריה בעונה שעברה, 25, 2.03 מטר, התחתן עם זוגתו הישראלית וכבר החל בהליך. הצהובים עוקבים ומתבלטים בינו לבין ג'ו אלכסנדר. הפועל ירושלים תצטרף למירוץ?

ניב אהרונסון

ריצ'רד האוול, שחקן עירוני נהריה בעונה החולפת, הגיש בקשה לאזרחות, כך נודע לוואלה! ספורט. האוול התחתן עם זוגתו הישראלית לפני כחודש ועכשיו מקווה להשיג את התעודה הכחולה. החדשות הללו ידועות לראשי מכבי תל אביב, ששוקלים להחתימו ומתלבטים בינו לבין ג'ו אלכסנדר.

גם אלכסנדר התחיל לאחרונה בתהליך התאזרחות. הנטייה הברורה כרגע היא להעדיף את האוול על פני אלכסנדר, אבל בגלל הפציעה של קווינסי מילר (ייעדר כחודש וחצי) ישנו סיכוי שהאחרון יהיה זה שילבש את המדים הצהובים בעונה הבאה.

אם האוול אכן יקבל תעודת זהות ישראלית, הוא יהפוך למטרה אטקרטיבית לאור העובדה שהקבוצות הבכירות משוועות לשחקנים ישראלים. גם הפועל ירושלים עשויה להתעניין בשירותיו. אם הבקשה תתקבל, בשנתיים הקרובות האוול יחשב כישראלי חדש בשל חוק המתאזרחים החדש, ואם מכבי תרצה להביא שחקן נוסף במעמד זה, הוא יירשם כזר. אבל הסוגייה נבדקת בגלל ששיחק עונה אחת כבר בישראל.

האוול, בן ה-25, 2.03 מטר, העמיד בעונה החולפת ממוצעים מצוינים של 15 נקודות ו-9.6 ריבאונדים למשחק. הוא קלע ב-57.6 אחוזים מהשדה וממוצע נקודות המדד שלו עמד על 18.4 למשחק. בשלושה משחקיי פלייאוף הממוצעים שלו צמחו ל-17 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא:

חגי בדש מונה למנכ"ל מכבי תל אביב במקום אלי דריקס
במכבי תל אביב נרגעו: "הפציעה של מילר פחות קשה משחשבו"

שחקן עירוני נהריה ריצ'רד האוול מול שחקן הפועל ירושלים דיאור פישר. אדריאן הרבשטיין
שחקן אטרקטיבי. האוול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully