וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מינתה את חגי בדש כמנכ"ל, יחליף את אלי דריקס

12.7.2016 / 11:14

הצהובים הודיעו על שינוי בהנהלה: בדש, בעבר מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, יחליף את דריקס שישמש משנה למנכ"ל ו"צפוי להוביל את היערכות המועדון לשינויים והאתגרים הצפויים ביורוליג". שמעון מזרחי: "בדש ימשיך להוביל את המועדון בדרכו המפוארת קדימה"

ניב אהרונסון

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על מינויו של חגי בדש למנכ"ל הקבוצה. הוא יחליף בתפקיד את המנכ"ל הקודם אלי דריקס, שמונה לתפקיד משנה למנכ"ל. על פי הודעת המועדון, "הבחירה נעשתה על דעת בעלי המניות, אשר בחרו בבדש כדי לבצע תוכנית היערכות אסטרטגית רב שנתית יחד עם הדרג המקצועי והניהולי הקיים. זאת, לאור השינויים הצפויים בזירה האירופאית בכל הנוגע ליורוליג במתכונתו החדשה ואתגרי המועדון לשנים הקרובות.

"אלי דריקס, כמשנה למנכ"ל, ימשיך לטפל בתחומי המכירות, השיווק והפעילות היום-יומית של המועדון. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב הצוות הניהולי והמקצועי.

"בדש, 42, מנהל מוערך ומנוסה במגזר העסקי, הודיע לפני מספר חודשים כי לאחר 16 שנים בחברה ו-4 שנות כהונה, הוא פורש מתפקידו כמנכ"ל פסגות - בית ההשקעות הגדול בישראל - ויוצא לדרך חדשה. תחת ניהולו הציג בית ההשקעות המוביל תוצאות שיא הן בהכנסות והן ברמת היעילות והרווחיות. הוא צפוי להיכנס לתפקידו כמנכ"ל מכבי פוקס תל אביב בחודשים הקרובים".

חגי בדש מנכ"ל מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"מכבי תל אביב תמיד הייתה בעיני מודל למצוינות - לא רק בספורט, אלא בכלל". בדש/אתר רשמי, מכבי תל אביב

חגי בדש שיחק בעברו ככדורסלן במכבי רמת גן ואף היה קפטן נבחרת הקדטים של ישראל. על פי הודעת המועדון, "הוא חובב ספורט בכלל וכדורסל בפרט, וכאוהד מושבע של מכבי תל אביב הוא הגיע למספר רב של משחקים בליגה הישראלית וביורוליג".

בדש אמר אחרי המינוי: "ברצוני להודות לבעלי המניות על המינוי, שהוא מבחינתי סוג של סגירת מעגל מרגשת. כשחקן כדורסל מגיל צעיר וכאוהד מכבי תל אביב, אין טבעי מכך שאתרום מניסיוני הניהולי והעסקי להצלחתה של הקבוצה אותה אני מלווה לאורך השנים. מכבי תל אביב תמיד הייתה בעיני מודל למצוינות - לא רק בספורט, אלא בכלל. אני רואה לנגד עיני אתגר מקצועי ואישי בניהול המועדון והובלתו לצד בעלי המניות, ההנהלה והדרג המקצועי בהיערכות האסטרטגית ליורוליג במתכונתו החדשה. מעבר לכך, אני רואה חשיבות רבה בהמשך חיזוק הקשר רב השנים עם אוהדי המועדון, המהווים מרכיב מהותי בהצלחת הקבוצה בעבר והינם המפתח להצלחותיה בעתיד".

אלי דריקס מסר: "חגי מוכר לי היטב שנים רבות, ואני שמח על הצטרפותו לצוות הניהולי. אין לי ספק שכישוריו יסייעו משמעותית בהשגת האתגרים הצפויים לנו בשנים הקרובות".

יו"ר המועדון עו"ד שמעון מזרחי: "המינוי מבוצע במסגרת התכנון הרב שנתי, בהתאם לתכנית האסטרטגית של המועדון בראשותם של אלי וחגי. מדובר במינוי רב משמעות, שאדם כחגי הנחשב לאחד המובילים במשק הישראלי, אוהב ספורט בכלל וכדורסל בפרט, מקבל על עצמו תפקיד חשוב זה, ובטוחני שהוא יידע להתמודד מול האתגרים החדשים הנכונים לנו ושהוא ימשיך להוביל את המועדון בדרכו המפוארת קדימה. אני מקדם את המינוי בגאווה ובעונג ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלי דריקס חבר הנהלת מכבי תל אביב בכדורסל. קובי אליהו
תפקיד חדש. דריקס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully