וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: פריס סן ז'רמן ניצחה את אינטר 1:3

הקבוצה של אמרי רשמה ניצחון שלישי בטרום העונה וחגגה על חשבון הנראזורי. אורייה (14 ו-87) וקורזאבה (61) כיכבו אצל הקבוצה מעיר האורות, יובטיץ' (45) רק איזן זמנית בפנדל

רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. AP
חומר למחשבה. מאנ'ציני/AP

בצל המתיחות בין רוברטו מאנצ'יני להנהלת אינטר, הנראזורי נכנעו הלילה (בין ראשון לשני) 3:1 לפריס סן ז'רמן בטורניר ההכנה "גביע האלופות" בארצות הברית. הקבוצה של אונאי אמרי, שעדיין מחפש מחליף לזלאטן איברהימוביץ', הייתה טובה יותר מהאיטלקים לאורך 90 הדקות כאשר דווקא צמד המגנים, סרז' אורייה ולייבין קורזאבה היו אלה שכיכבו.

המגן הימני, שפתח בהרכב ובהמשך גם שימש כקפטן, כבש את הראשון כבר בדקה ה-14. אורייה השתלט על כדור חוזר שנהדף בצורה רעה על ידי סמיר הנדנוביץ' ודחק מקרוב. סטבן יובטיץ' החזיר את אינטר לעניינים עם פנדל מדויק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וקבע 1:1 במחצית. קורזאבה עלה בפתיחת המחצית השנייה על חשבונו של מקסוול המנוסה ובדקה ה-61 סובב כדור חופשי מושלם שהחזיר את היתרון לצרפתים.

מאנצ'יני העניק דקות לשחקנים הצעירים שלו, אך אורייה השלים צמד עם נגיחה נהדרת לחיבורים בדקה ה-87 וקבע את תוצאת המשחק. אמרי עם ניצחון שלישי ברציפות במשחקי ההכנה כאשר ביום חמישי הוא יפגוש את ריאל מדריד, באינטר בעיקר מקווים כי הסוגיה בין ההנהלה למאמן תגיע לסיומה.

עוד בנושא:
דיווח: סוכמה העברתו של קווין גמיירו לברצלונה
נבחרת צרפת זכתה באליפות אירופה לנוער עם 0:4 גדול מול איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully